Miten tämä avioliitto meni näin tunteettomaksi? Lapset mummolassa, mies puuhaa omiaan, minä nettailen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sylli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja hei, ei kaikki ihmiset vain ole niin puheliaita! Turha verrata muihin, jotka näyttävät puhuvan niin kovasti ja innokkaasti keskenään. Eihän teillä huonosti mene, jos kerran jutustelette toisillenne jotain omien tekemistenne ohessa.

Jätä se töissäkäyvä sika ja ota tilalle työtön sohvaperuna!

Oikeasti, mikä PERKELE siinä on että jotkut ämmät keksivät AINA jotain valittamisen aihetta ja aina syy on jollain tapaa miehessä. Aina.

Aika paljonhan te olette puuhailleet. Mulla on miehen kanssa aina sellaista hiljaista nyhjäämistä ollut, mutten koe ongelmaksi. Olen aina hyväksynyt että on hiljaisempi. On myös yrittäjä ja kyllä se yritys tuntuu olevan sellainen sydänkäpynen ja elämäntapa, ettei voi vaatia vähentämään. Eipä sellainen yritys kauaa kannata, mitä ei työstä. Sama tietysti pätee yritystä nimeltä parisuhde...
Sanoisin, että jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Keksi jotain omaa tekemistä, mikä tuottaa iloa sinulle. Äläkä tee ongelmaa hiljaisuudesta.