Miten tämä on mahdollista (PCO:n hoidosta) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen käynyt monta vuotta syksyisin naistent. polilla lääkärillä. Uus aika joko annettu heti tai tullu postissa. Sinänsä aika turhia käyntejä kun hoito pysyny samana pientä hienosääntöä lukuunottamatta. Mutta oon saanu aina vuodeksi eteenpäin reseptin.

Nyt sitte ei aikaa kuulunut ja soitin tuonne polille. hoitaja kattoo papereita että ei täällä ole mitään merkintää jatkosta että soita tk:hon jos suostuvat uusimaan vanhan reseptin.
Soitin tk:hon siellä ei lääkäriä eikä tietoa milloin sellaisen saavat paikalle. Aiko kuitenkin laittaa reseptin uusittavaksi, mutta meinas että aika harva lääkäri suostuu vuoden reseptiä kirjottamaan näkemättä. Se vaan että millon sit sinne lääkärille asti pääsee..

Resepti on teroluteihin. Ja muuten ei olis mitään ongelmaa mutta ilman teroluteja kuukautiset tulee 2-5 kk välein. Ja jos tuo väli venyy yli tuon 2kk niin vuoto ei lopu itestään vaan kovenee ensimmäisen viikon välein. Nytkin on kolmas viikko vuotoa menossa. Välillä onneksi jo väheni etten ihan pulassa ole.

Sen verran voin helpottaa asiaa et minä itekki oon samaisen asian kanssa tapellut et mistä saisin uusittua reseptin, mutta hoksinki soittaa Neuvolan puolelle ja kerroin tilanteen. Sain apua äitiysneuvolan lääkäriltä joka uusi reseptin, kokeilen sinäkin :)