Miten tämä vauva voi olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Näin ihana, tämä kolmas. Aina se on hyvällä tuulella, nauraa ja jokeltaa, viihtyy itsekseenkin jonkun aikaa, mutta nauttii seurasta valtavasti. Isosisko saa siltä parhaat hymyt, kun sisko sille juttelee sen silmiin syttyy sellainen loiste. Lisäksi se on vielä nukkunut yöt ja syö hyvin.

No, ettei kukaan nyt hermostu, niin sanon vaan , että on se ollu myös kova pulauttelija ja nuhia se on sairastanut enemmän kun meidän muut lapset, toiset kun tuo pöpöjä kotiin

Meidän kolmas oli myös ihan uskomattoman rauhallinen ja oloonsa tyytyväinen vauva, neljäs sit taas olikin samanmoinen vaativampi tapaus kuin kaksi ensimmäistäkin :D

niin muuten tää mun kolmaskin on aina ollu. paitsi nyt kun uhmaikään tuli mutta vauvana oli koko lauman kiltein ja hyvätuulisin. toivottavasti tästä nelosestakin tulee semmonen. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
niin muuten tää mun kolmaskin on aina ollu. paitsi nyt kun uhmaikään tuli mutta vauvana oli koko lauman kiltein ja hyvätuulisin. toivottavasti tästä nelosestakin tulee semmonen. :whistle: :D

Meilläkin kolmas otti kyllä takasin sit uhmaiässä ja nyt on oikein temperamenttinen eskarilainen, ehkä se huudon määrä on vakio :D

Meillä oli tuo kolmas vauva ajan hyvinkin rauhallinen tapaus, itki vain nälkää ja väsyä..
Mut nyt hän on 1v ja aivan mahottoman ehtiväinen poju :) Tuntuu, ettei nuo kaks isompaa tehnyt yhteensäkään noin mahoton koiruuksia kuin tämä nuorin. Tai sitten äiteellä alkaa jo ikä painaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Meilläkin kolmas otti kyllä takasin sit uhmaiässä ja nyt on oikein temperamenttinen eskarilainen, ehkä se huudon määrä on vakio :D

mulla toi esikoinen on -02 ja on aina ollu fiksu rauhallinen ja kiltti mutta nyt on alkanu tulla semmosta v*ttuilua. :o matkii ja sanoo vastaan ym. pahin kiukkuilija ollu silti toi -03 syntyny...huh huh kun se pääsee siihen matkimisikään. |O

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja se kokemus, minkä niistä kahdesta aikaisemmasta on saanut, tekee siitä vielä helpompaa :)

jaa..tai se että luovuttaa helpommin ku ei jaksa. ainakin kun lapsi tulee siihen ikään että alkaa olla omaa tahtoa. :whistle:

Yhteistyössä