miten tapahtuu menkkojen siirtäminen pillereillä?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Mulla alkoi nyt sit menkat tänään. Kaapissa olis pillerit. mut ongelmana on se etä söisin niitä vain häiden yli jotka on 28.6
Nyt jos aloitan niin toisen laatan taukoviikko osuu juuri häille. mut miten sitten se siirtäminen tapahtuu?
Kun tarkoitus olis sit taas häiden jälkeen lopettaa ja jatkaa vauvan yritystä mut nyt näyttää et turha on koko pillereitä aloittaa jos vuodan häissä jokatapauksessa :whistle:

Oma kierto on epäsäännöllinen. Viimeksi 37 pvä, nyt 45 pvä:ä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Eiks se mene niin, et et vaan pidäkään taukoa vaan syöt toisen levyn putkeen. B)

ja tää kannattais varmaan tehdä heti tän tänään aloitetun perään söis toisen?

Mä vaan saan niin hirmuisesti oireita pillereistä yleensä ( siksi ne lopetinkin ) että epäilyttää tuo putkeen syöminen :ashamed:

syöt vaan putkeen useamman levyn, jää tulematta. tai sitten lasket millon haluat vuotaa ja siitä taaksepäin että millon aloitat, sillon täytyy vaan käyttää lisäehkäisyä. helpompi vaihtoehto on toi eka.

Myöhäistä varmaan nyt jo, mutta olisi järkevää siirtää hyvissä ajoin menkat eri kohtaan kuukautta, sillä joskus nämä täsmäsiirrot eivät onnistu, voi tulla välivuotoja yllättäen. Mutta toivotaan, että onnistuu sinulla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Eiks se mene niin, et et vaan pidäkään taukoa vaan syöt toisen levyn putkeen. B)

ja tää kannattais varmaan tehdä heti tän tänään aloitetun perään söis toisen?

Mä vaan saan niin hirmuisesti oireita pillereistä yleensä ( siksi ne lopetinkin ) että epäilyttää tuo putkeen syöminen :ashamed:

yleensä jää oireetkin tulematta tai vähemmälle koska hormonit ei heitä kun on tasasesti elimistössä kun ei tule taukoviikkoja.

just laskin et jos nyt aloitan ja syön sen 2 levyä putkeen niin ehtisin vuotaa ennen häitä. Mut edelleen epäilyttää se oireidenkirjo. selviänkö siitä ees hengissä :ashamed:
Pillerit on Yasmin, ja ne aiheutti mulle joka kk sellaisen olon kuin olisin raskaana. Ja musta tulee tosi epätasapainoinen ihminen, mies varmaan järkkyis niin et unohtais miksi haluis mun kanssa ees naimisiin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Niinhän se menee että jatkat vaan toisella laatalla perään. Tosin jos et ole nyt pillereitä syönyt niin voi tulla välivuotoa sitten toisen laatan aikana.

nää on nyt toiset omat menkat pillereiden lopetuksen jälkeen. jos olisin tiennyt että mennään naimisiin niin sit oisin syönyt kyllä kesään asti ja lopettanut vasta sitten mutta... tilanteet muuttuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras testannut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tai haet lääkäriltä reseptin Primolut Nor jolla saa siirrettyä. Toimii, testattu häämatkalla ;)

Yliopiston apteekin sivuilta löytyy ainakin lisätietoa nimellä

saakohan sitä kun mulla on todella epäsäännöllinen kierto?
Just laskin et jos en söis pillereitä niin mulla ehtis todennäköisesti olla tasan yksi kierto ja vuoto tulla ennen häitä. mut perhana ku siihenkään ei pysty luottaa..

Yhteistyössä