Miten tästä eteen päin.....??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Itte aion nyt mesettää koko yön---------------->> oon nii kura fiilis äskesest---------????? Ois kiva saada joku uus mese kaveri lohdutukseks?? Toivon et joku vois vaihtaa??? Ittestä tuntuu nyt tältä=
Niin se on
nää se nyt
Meil ei oo toivoo mietä ei oo
mä en oo sun elämäsi
tää ei oo aitoo
Sä et oo mun maailmani meitä ei oo
= Antti Tuisku??
Tapasin eka kertaa äsken pari face book kaveria livenä?? = En nähny niitte kasvoja ku oli hallou ween bileet ja ne oli pukeutunu naamiais asuihin?? Kuin myös itteni?? Pikku pää ei tykäny ku ne näytti niin oudoilta ja hakkas koko ajan vieraita sisä lapiollaan?? Ei saatu pikku päätä mitenkään kuriin?? Se ei suostunu vaihtaa sisä lapioo es tuttiin?? Seuraavaks alettii tappelee poika tytön kans kumpi saa syyä lopun jätskin= se vai minä??? Poika tyttö sai sit paiskattuu jätskin maahan ku suuttu niin tulisesti?? Itte sit heittelin loput kanan koivet poika tytön perään ku se lähti juoksee karkuun?? Yks niist kanan koivista lens sen miehen josta en tieny et se oli transu??? päälle ....sillä oli joku kallis laina puku??? Ittee oli ärsyttäny ku ukko oli koko ajan tuijannu sen transun tissejä= sillä oli isommat ku omani???? Sit alettii leikkii hännän kiinnitystä omaan taka värkkiini?? Ukko sitte suuttu siitä ja läks huutaen pois et ettii uuen muijan?????? = Sit ku ittee pierretti se jätksi nii kauheesti kukaa ei jaksanu es leikkii sitä vaan lähti pois??? Itte olin yhteen niistä ihastunu------->> en transuun...... itte mietin miks mulle aina käy näin??? ET lopulta kaikki jättää mut yksin??? EKaks pikku pää....sit poika tyttö....ukko....ja live face book kaverit???

just aattelin ihan samaa kun tein voi leipää mikro aalto uunissa ja sekin oli todella hyvää koska siinä olis mauste kurkkua ja puna juurta ja hampurilais kastiketta vaikka sitä ei oikeasti ollutkaan koska tämä kaikki oli vain minun mieli kuvituksen tuotetta..

Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
just aattelin ihan samaa kun tein voi leipää mikro aalto uunissa ja sekin oli todella hyvää koska siinä olis mauste kurkkua ja puna juurta ja hampurilais kastiketta vaikka sitä ei oikeasti ollutkaan koska tämä kaikki oli vain minun mieli kuvituksen tuotetta..

?????????? itte sanon sulle= Tee se leipä..........toteuta unelmas???

Alkuperäinen kirjoittaja j:
joskus käyny melkee samal taval mut ainaki tuo tunne ollu monesti et miks aina jää yksin tai käy huonosti

TÄstä kiitos sinulle!!!!!!!!!! Ittee tsemppaa just toi---------------->> vertais tuki???= vaik en haluu et sulla menee kurasti??

kuka sie ewi oikiasti oot? siis kenen mamman (tai täälä pyörivän äijän) mielikuvituksen tuotetta???????

ja miks niinku ?===???=............kauheesti =>>>>>>...............?????????????tota niinku näitä????====____________===>>>>>>>>>>>>>?????????

HÄH?????????

en minä voi koska mul ole ei noita voi leivän teko tarvikkeita. siksi minä juon mielummin vesi johto vettä . voitaisiinko olla veis puuk vrendejä,siellä me voisimme tavata ehkä jopa.tai sitten ei.

Itte sanon????= Pyydä huomenna joku joka lähtee sun kanssa kauppaan`??? MOntako päivää oot ollu nyt syömättä...........??? Itte oon AIKA HUOLESTUNUT susta???? Itte en face book kavereiks ota perus maukkoja??? Meseen voin ottaa??????? Jos oot es vähän ihastunut itteeni???

Alkuperäinen kirjoittaja memme:
Ewi, sä oot suuri runoilija ja kuolematon tarinankertoja, iltojeni ilo.

ITtellä onki ehtymätön runo suoni
joka päivälle uusi juoni??
Ei silloin kerry kuona
kun on puhdas muona
tää on nuoruuden juoma??

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Joskus oliskiva? tietää, kuka Ewi sinun? nikin takana piilee=??

dildoilija on itteni mese-------------->> siellä avaudun enemän ittestäni???

anteeksi mitä?

voisitko joskus kirjottaa ihan selkokieltä vai montakohan pottua sitä on tullu vedettyä kurkusta alas niillä helloween-kutsuilla... :whistle:

pitäisikö minun olla ihastunu itteeni vai sinuun itseesi?jäin vähän tuosta sinun jutustasi hieman ulalle.mitä me voisimme keksiä tuolla mesen ihmeellisessä maailmassa..

itteeni--------->> ei itteesi vaan itteeni???? ITtestäs riippuu et miten paljon oot valmis näkee....?????????????+

Yhteistyössä