Miten tästä eteenpäin(parisuhde)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikasesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikasesti

Vieras
Mieheni käytös on ollut mielestäni kylmää ja tunteetonta.
Töistä tultuaan kyllä huomio 3vuotiasta ja hieman tuota kohta 2vuotiasta.Minulle ei välttämäti illan aikana sano mitään.Jos itse yritän saadda keskustelua aikaiseks vastaukset ovat yhdellä sanalla sanottu.
Sänky hommat sujunee normaalisti,vaikka olenki raskaana.
Eilen keskusteltiin ja mies totes,että mitä se yhteinen aika sitten olis,ettei hän tiedä.Olen kuulemma TYLSÄ ihminen.
Sanoo,että haluaa parisuhteen kanssani,eikä siis ole pelkästään lasten vuoksi.
Käytös vaan osoittaa jälkimmäistä.
Mitä teen???Odotanko vai laitanko hanskat tiskiin??

Odottaminen ja hanskojen tiskiin heittäminen on mun mielestä tossa kohtaa molemmat huonoja vaihtoehtoja...sen sijaan miksi et koittaisi räväyttää jotenkin ja muuttaa vähän niitä arkisia kaavoja (mitä ne sitten ikinä oavtkaan) ja olla vähän vähemmän tylsä?

Jos sitä kautta taas hekuma syttyisi :)

Niin, kannattaa yrittää tuoda vähän väriä arkeen ja yrittää olla vähemmän tylsä, mutta tuon kuvauksen perusteella kyllä vaikuttaa miehesikin aika tylsältä :)

Teillä on niin pienet lapset, että olisiko kyseessä vaan väsymys. Tuossa vaiheessa elämä pyörii niin täysin lasten ja arjen ympärillä. Muutaman vuoden päästä on toisenlaista.

olen osittain samassa tilanteessa ja sikäli vähän huono neuvomaan kun itsekään en osaa tätä selvittää.välillä tunnen että rakkaus on jo kuollut,mutta en tiedä,irti päästäminen on niin vaikeaa.tunnen olevani lisäksi monella tapaa miehestäni riippuvainen,ja tinnen että mieheni käyttää sitä aseenaan saadakseen valtaa.itse hän ei sitä huomaa eikä myönnä.joten en voi toivottaa kuin voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
Mieheni käytös on ollut mielestäni kylmää ja tunteetonta.
Töistä tultuaan kyllä huomio 3vuotiasta ja hieman tuota kohta 2vuotiasta.Minulle ei välttämäti illan aikana sano mitään.Jos itse yritän saadda keskustelua aikaiseks vastaukset ovat yhdellä sanalla sanottu.
Sänky hommat sujunee normaalisti,vaikka olenki raskaana.
Eilen keskusteltiin ja mies totes,että mitä se yhteinen aika sitten olis,ettei hän tiedä.Olen kuulemma TYLSÄ ihminen.
Sanoo,että haluaa parisuhteen kanssani,eikä siis ole pelkästään lasten vuoksi.
Käytös vaan osoittaa jälkimmäistä.
Mitä teen???Odotanko vai laitanko hanskat tiskiin??

kuulostaa aivan meiltä.meillä nyt vauva,3v ja 5v.mies tunteeton mua kohtaan.ku yritän keskustella niin pari sanaa saan vastaukseksi.parisuhdeterapiaa on kokeiltu.autto hetkellisesti ja varmaan ois auttanu enempikin jos mies sustus siellä edelleen käymään.oon aivan umpikujassa tän asian kans :( riidellään jatkuvasti.just äsken edellisen kerran.lapset kärsii tästä...en tiedä mitä teenn :(

No miehen puolelta tuota kipinän hiipumista on tapahtunut.siittä olen suruissani ja yrittänyt tehdä asian eten töitä.
Tuo tylsyys on mun luonne,asenne elämän asioihin.Mieheni ei tykkää,kun rahasta tulee puhetta ym.
Niin ja mieheni rakentaa meille vielä taloa oman työnsä lisäksi.eli ymmärrän,ettei hänelläkään helppoa ole.Tähän olen pyrkinyt huolehtimaan kodista,lapsista ja miehestäni.
Itse kaipaisin jokapäiväistä jutustelua pientä huomiomista ja välittämistä.

Yhteistyössä