Miten tästäkin selviää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin rikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin rikki

Vieras
Kerran jo olen joutunut eron eteen.Mies oli väkivaltainen alkoholisti ja elämä todella rankkaa.Kaikesta huolimatta toivoin ja uskoin aina parempaa ja hänkin lupasi.Kaksi lastakin meille tuli.Sitten viimein kuitenkin erosimme,koska meno meni hirveäksi.Silloin kuoli yhtäkkiä äitini,pian isäkin yllättäen.Olin ihan yksin,ihan rikki.Viimein elämääni astui "pelastajani".Aikuinen,4kymppinen mies,joka lupasi lähes kuun taivaalta ja etten enää koskaan olisi yksin.Etenimme nopeasti.Lapset rakastuivat häneen ja aloimme toivoa yhteistä lastakin.Plussatestistä kaikki muuttuityöttömyys,rahahuolet,tyhjät lupaukset,huuto,äkkipikaisuus,mielialalääkitys jne.Vauvakin syntyi ja hyvin yksin olen ollut.Vieläkään hän ei ole lupauksiaan lunastanut ja viimein olemme päättäneet erota.Tuntuu,että hajoan ihan kohta.Olen aivan järjettömän yksin ja syyllisyys vääristä valinnoista painaa.

:hug: Väärä valinta olisi se, että jäisi kauheaan suhteeseen. Voimia sulle! Kysy neuvolasta, jos ne tietäis, mistä voi saada tukiperheen tai muuta apua, ettei sun tarvi ihan yksin kaikkea kestää.

:hug: edellistä mukaillen ja lisään ett mennyt on mennyt, nyt voit joatain vileä korjata :)
älä syyllistä ittees mutt ota opiksesi jos julmasti sanotaan.. et voinu valintoja vääriks tietää ennenkuin sinne asti olit elänyt :hug:

Kyllä siitä selviää ajan kanssa. Tietysti on rikki kun haaveet toisensa jälkeen kaatuu mutta ethän ole tainnut kuitenkaan elää sitä oikeaa haavettasi nyt, vielä siihen on mahdollisuus. Alkuun on raskasta mutta kirjoittelepa tänne vain niin saat tukijoukkoja ja kun kirjaudut voit mahdollistaa yksityisviestien lähettämisen ja jopa saada uusia ystäviä.

Yhteistyössä