Miten tätä kestää?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekundäärilapseton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sekundääri myös:
Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa:
teille on suoto jo yksi lapsi, ajattele elämääsi eteenpäin teidän nykyisellä perheellä äläkä stressaille. elämä vaan valuu hukkaan murehtiessa.

ei se kuule ihan noin mene! elämän kun täyttää katkeruus ja murhe siitä että perhe ei ole vielä kasassa:( itse olen juuri tässä tilanteessa ja rankkaa on..

'Samassa tilanteessa' on oikeassa. Voi se niinkin mennä. Niin olisi parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja sk:
teille on suoto jo yksi lapsi, ajattele elämääsi eteenpäin teidän nykyisellä perheellä äläkä stressaille. elämä vaan valuu hukkaan murehtiessa.

ei se kuule ihan noin mene! elämän kun täyttää katkeruus ja murhe siitä että perhe ei ole vielä kasassa:( itse olen juuri tässä tilanteessa ja rankkaa on..

niin ,totta kyllähän se niin varmasti olisi parasta, mutta se on helppo sanoa, toteutus on sitten jotain muuta! minä en ainakaan varmaan koskaan pääse tämän asian yli..:(

Alkuperäinen kirjoittaja sk:

niinpä, rankkaa on elää katkeruudessa ja murheessa,, niinhän tossa viestissäs sanot.

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
kyllä se on, vakkei nyt sitä tunnukkaan.
surulla on aikansa ja siihen on jokaisella oikeus mutta vihalle ja katkeruudelle ei kannata antaa tilaa,,se vaan tuhoaa..sinua.

Kiitos noista sanoista.
Mä tiedän ja mä toivon, että mä pääsen niistä vielä joskus eroon...

Mäkin tiedän että sä pääset.
Kaikkea hyvää teidän perheelle :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä