Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja klökfsd;30431127:Joo, joka ilta laitetaan kamat paikoilleen. Keittiö siivotaan päivittäin. Vessa ainakin kerran viikolla. Pyykkikone pyörii liki päivittäin. Pyykit viikkaan kyllä vain kaksi kertaa viikossa. Imuroin kerran viikolla, yleensä keskiviikkoisin. Silti minä olen sitä mieltä, että lauantaina koti vaatii imuroinnin, moppauksen ja tasopintojen ja niiden ovien jne pyyhkimisen.
Tuosta siistinä pitämisestä... Onko teidän kaikki perheen jäsenet sellaisia jotka heti laittaa tavarat paikoilleen? Meillä kun kukaan ei juurikaan laita mitään paikoilleen jos MINÄ en erikseen siitä huomauta. Kaksi koululaista, taapero ja mies minun lisäkseni. 10 vuotta olen tästä sanonut hyvällä ja pahalla. Miesväkiä ei vaan kiinnosta, siis koululaiset ja ukko. Minä sitten siivoilen pitkin viikkoa heidän jälkiään enemmän tai vähemmän katkerana.
Sekään ei tehoa jos antaisin vaan olla, miestä ja poikia ei haittaisi sotku, ehkä muutaman kuukauden välein voisivat oma-aloitteisesti kerätä tavarat ja siivota.
Ehkä minun on vaan hyväksyttävä tämä asia.