miten te jaksatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeänä

Vieras
hei kotiäidit, miten te jaksatte/teette kun olette kipeänä ja tarviis lepoa. Olen pitkästä aikaa kipeänä ja ei oikein millään voi pötköillä vaikka olo on huonohko ollut jo 4 päivää, kuumetta ei mutta muutoin huono, lima painunut aikalailla keuhkoissa yms. Lapsia on 4 niin kotihommia riittää ja olen muutoinkin kädet täynnä askareita.

nukkumalla ja lepäämällä. paljon nestettä. hyvin minä ainakin olen jaksanut noilla
ohjeilla. minulla ei ole lapsia.olisiko sinunkin kannattanut miettiä, ennenkuin hankit niitä, ettei aina ole niin helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:
nukkumalla ja lepäämällä. paljon nestettä. hyvin minä ainakin olen jaksanut noilla
ohjeilla. minulla ei ole lapsia.olisiko sinunkin kannattanut miettiä, ennenkuin hankit niitä, ettei aina ole niin helppoa.

Taas tällänen taydellisetaidit.com.

Niinpä juuri!

Mäkin aattelin etten oo ikinä kippee, ku lapsia sain!
Nytkin flunssan poikasta, kolotusta, ärtymystä ja nuhasuutta. Onneks on mies joka jakaa kanssani kaiken.

no sait ainakin hymyilemään tuolla kirjoituksellasi =) =)
hmm.. kyllä tämä on aina oikeasti ihan ruusuilla tanssia, kokeile vain
vuorkaa vauva päiväksi ;)

no sikseen, oikeasti varmaan äidit joilla on lapsia niin tietää mitä tarkoitin =)

Mahdollisimman paljon lepoo ja menemällä sieltä missä aita on matalin...! Ukkoa nakitan kipeenä ollessani kotihommiin enemmän kun tavallisesti.
Jos en jaksa niin en jaksa, kotihommia meinaan. Meidän elämä ei kaadu muutaman päivän siivoomattomuuteen, toki tuttipullot ja enimmät astiat pitää hoitaa puhtaaks ja pyykätä vähän .. :>
Just olin tän viikkoo kipeenä ja lapsi onneks viihtyy jo yksinkin leikeissään, ... Oli väsyny ja heikko olo joten mun leikkimiset ja vahtimiset oli siinä että makasin lattialla tai sohvalla ja heitin välillä palloa :D
Hengissä selvittiin kaik.

Yhteistyössä