Miten te jotkut uskallatte...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Itse olen katsonut aina niin lasten kuin äitien/isien kuvia ilman arvostelua....kauniita pareja, kauniita naisia ja aivan ihastuttavia lapsia....miksi pitäisi sen ihmeemmin alkaa arvostelemaan? On ihmisillä kova tarve arvostella jokaista vastaantulijaa, mutta miksi? omaksi mielihyväksi? varmaan niin...itse en jaksa moista :D

En usko, että et itse koskaan arvostele muita ihmisiä... En vaan jaksa uskoa. Sori vain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen katsonut aina niin lasten kuin äitien/isien kuvia ilman arvostelua....kauniita pareja, kauniita naisia ja aivan ihastuttavia lapsia....miksi pitäisi sen ihmeemmin alkaa arvostelemaan? On ihmisillä kova tarve arvostella jokaista vastaantulijaa, mutta miksi? omaksi mielihyväksi? varmaan niin...itse en jaksa moista :D

En usko, että et itse koskaan arvostele muita ihmisiä... En vaan jaksa uskoa. Sori vain.

Mä en ainakaan arvostele. :o Miksi arvostelisin? Jonkun toisen ihmisen kuvia? En tosiaankaan arvostele.

eihän se ole uskonkappale.

mun näppäimistöltä voisi olla nämä lauseet. ihan samoin ajattelen. ja mä tykkään tosi paljon katsella niitä kuvaketjuja vaikka en ole niihiin itse osallistunutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ai, nyt tästä tulikin arvostelu kysymys....

Jos viittaat minun kommenttiini, niin ihan mielenkiinnosta todella kysyn. En keksi muuta tarkoitusta sille, jos laittaa tänne lapsensa kuvan. Mielipiteitä kuvasta kai sillä halutaan?

Åbo siihen jo kattavasti vastasi.

No oikeastaan ei vastannut, sillä tokihan hänkin tietää, että lasten kuvat täällä arvostellaan samoin kuin aikuistenkin (vaikka huvikseen laittaisikin). Olen lukenut varsin rumia lasten ulkonäköä koskevia kommentteja tältä palstalta. Asia erikseen tietysti, että kuka on niin julma ja ikävä ihminen, että viitsii moista tehdä. Mutta miksi laittaa se piltin kuva tänne reposteltavaksi?

No Åbohan vastasi.
:D Siksi että hän itsekin haluaa nähdä millaisia lapsia muilla on, ja siten on reilua että hänkin laittaa omien lapsiensa kuvia tänne. Miksi et hyväksy sitä vastaukseksi vaan intät siitä, että tänne laitetaan kuvia siksi, että niitä joku arvostelee?

Kiitos huolenpidosta, vaikka en ymmärrä miten asia sinua vaivaa, jos haluan häneltä jotain kysyä? En usko hänen myöskään tarvitsevan sinua puolestapuhujakseen =) Ja niin, sainkin tuossa edelläsi häneltä vastauksen kysymykseeni.

mikset usko? en mäkään arvostele ketään. ei mulla ole sellaiseen mitään tarvetta. kysehän on ulkonäöstä ja jokainen on omanlaisensa. mielipiteissä ja ajatuksissa, siis keskusteluissa, arvostelen ja kinaankin, mutta kuvia ainoastaan katselen ja en tosiaankaan edes mielessäni arvostele.

Kiitos huolenpidosta, vaikka en ymmärrä miten asia sinua vaivaa, jos haluan häneltä jotain kysyä? En usko hänen myöskään tarvitsevan sinua puolestapuhujakseen =) Ja niin, sainkin tuossa edelläsi häneltä vastauksen kysymykseeni.

Tää on kuule ihan julkinen palsta, jossa kaikki saavat kertoa mielipiteensä. Jos sinulla on jotain henkilökohtaisia asioita Åbon kanssa, niin laitapa yksityisviestiä. Musta on aina kivaa vastata ihmisille, jotka eivät ihan kerrasta ymmärrä mitä heille sanotaan. Åbohan vastasi sinulle kahdesti, vasta toinen kerta sinulle kelpasi. Åbo ei varmaankaan kaipaa minua puolestapuhujakseen, enkä sitä tehnytkään, vaan vastasin kysymykseen, jonka esitit yleisellä keskustelupalstalla. =)

no joo, tää nyt alkaa vähän mennä aiheen ohi. Mut kiitos vaan kaikille aiheeseen osallistujille. Oli kiva väitellä teijän kansa asioista, näin torstain illan ratoksi, ja saatiinhaan siitä kuuden sivun mittainen juttu :D Moroo!

Tää on kuule ihan julkinen palsta, jossa kaikki saavat kertoa mielipiteensä. Jos sinulla on jotain henkilökohtaisia asioita Åbon kanssa, niin laitapa yksityisviestiä. Musta on aina kivaa vastata ihmisille, jotka eivät ihan kerrasta ymmärrä mitä heille sanotaan. Åbohan vastasi sinulle kahdesti, vasta toinen kerta sinulle kelpasi. Åbo ei varmaankaan kaipaa minua puolestapuhujakseen, enkä sitä tehnytkään, vaan vastasin kysymykseen, jonka esitit yleisellä keskustelupalstalla. =)

Onko mullakin oikeus mielipiteeseeni? Vai onko se vaan niillä, jotka sattuu olemaan samaa mieltä kanssasi? Olen tietoinen, että on julkinen palsta - kiitos vaan! =)

Onko mullakin oikeus mielipiteeseeni? Vai onko se vaan niillä, jotka sattuu olemaan samaa mieltä kanssasi? Olen tietoinen, että on julkinen palsta - kiitos vaan! =)

On toki. En ole sanonut missään ettei sinulla tai kenellä tahansa muulla olisi oikeutta mielipiteeseesi, sinä sen sijaan sanoit etten minä saisi tulla sinulle kommentoimaan. Ole hyvä, mukavaa että asia on sinulle nyt selvä. =) Kommentoimme siis kaikki täällä vapaasti ja sinä voit sitten laittaa yv:n jos haluat henk. koht. jonkun kanssa keskustella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
laittaa lastenne kuvia nettiin? Siis esim. aijaa.comiin. Kun niitä ei sieltä saa itse poistettua ja ne näkee kaikki. Itse en ainakaan uskalla laittaa kuvia lapsestani, enkä kyllä itsestänikään... Vai uskallatteko te?

Miten te uskallatte liikkua kodin ulkopuolelle, verhoiletteko lapsenne hunnulla ettei kukaan näe? Eiköhän ne samat ihmiset näe ne lapset halutessaan kaupassa ja kadulla, että sikäli en tajua mitä tavallisessa lapsen kuvassa niin salaperäistä on, ettei voisi laittaa.

No ei, en kyllä pue huntuu, mutta emme me käykkään ulkomailla kaupassa, netin kautta kuvat leviää KOKO MAAILMALLE.

Oliks tää vitsi?

On toki. En ole sanonut missään ettei sinulla tai kenellä tahansa muulla olisi oikeutta mielipiteeseesi, sinä sen sijaan sanoit etten minä saisi tulla sinulle kommentoimaan. Ole hyvä, mukavaa että asia on sinulle nyt selvä. =) Kommentoimme siis kaikki täällä vapaasti ja sinä voit sitten laittaa yv:n jos haluat henk. koht. jonkun kanssa keskustella.

No mukavaa. Oikaisuna vielä: en halunnut puhua hänen kanssaan yksityisesti, vaan kysyä häneltä kysymyksen hänen kommenttiinsa liittyen tällä julkisella keskustelupalstalla. Onhan tämä nyt..

Yhteistyössä