Me asuttiin ennen rivarissa, ja joku ilta pöhköiltiin (harrastetaan sitä enemmän ja vähemmän) ja tiskauksen lomassa viskottiin vettä toistemme päälle ja se jatku sitten kutitus/kiusaus rumbaksi ja tietty "kikatikikati, ei saa!" hihkunnat raikas hetken

Kello oli noin varttia vaille kymmenen, "showta" kesti max. 10 minuuttia kun tasan kymmeneltä oli jo hampaita pesemässä ja menossa nukkumaan. muistaakseni pe- ilta kyseessä, saatto olla torstaikin.
Noh, seuraavana päivänä naapurin nuori emäntä tuli avautumaan, että hän ymmärtää kuinka parisuhteessa on vaikeita aikoja, mutta KESKELLÄ YÖTÄ tavaroiden seinään heittely, astioiden rikkominen ja älytön tappelu ja HUUTO ei oo kovin kivaa naapureille. Olin aiva ällikällä lyöty enkä osannut heti sanoa mitään. Tuijotin vaan monttu auki...
Kun naikkonen jatkoi, että jos mies on väkivaltanen niin siihenkin voi saada apua,
aloin jo suutahtaa ja selvitin asioiden oikean tolan, sillä seurauksella että nainen katsoi minua kuin hullua, ei ottanut uskoakseen ja sanoi että "miten vaan, mutta ens kerralla soitan poliisit kun teillä tapellaan"
Kotona naurettiin tätä miehen kanssa aivan kippurassa, ja naurettiin lisää kun kerrottiin kavereillekin samaa juttua. Hassuinta se, että naapurin emäntä itse huutaa sanan varsinaisessa merkissä lapsilleen aamusin, päivisin päiväkodin jälkeen ja iltasin nukkumaan mennessä..
Mutta sen jälkeen on kyllä oltu tavallaan "varpaillaan" metelin kanssa.
Nykysessä kerrostaloasunnossa oikeissa riita/kina tilanteissa tulee herkästi sanottua et älä huuda, vaikka toinen vaan vähän korottais ääntään..