S
Silja.S
Vieras
Tämä on kenties ystävällisin foorumi missä itse olen koskaan kirjoitellut. En ole mikään himopalstailija ollut missään, mutta KaksPlussalla olen kyllä innostunut ihan urakalla lukemaan ja vastailemaan, tekemään omiakin aloituksia, enkä ole huomannut mitään hirveää vittuilua missään vaiheessa. Toki on niitä, jotka ovat kärkkäästi eri mieltä kuin minä, mutta heillä on siihen oikeus. Olen minäkin välillä eri mieltä kuin muut ja saatan vastata hyvinkin suoraan, vaikka ohjenuorana pidänkin, etten tee toisille sitä mitä en itsekään halua osakseni saada. Ei tarvitse kovettaa itseään. Minua ei ainakaan ole niin verisesti täällä loukattu, provosoitu kyllä, muttei loukattu.
Vielä lisäyksenä, että muista millaisista asioista täällä keskustellaan: jokainen äiti on herkkä lapsestaan. Nämä ovat sellaisia aiheita, joissa helposti menee ylikierroksille, koska monella on niin sydän mukana ja ongelmille on herkistynyt. Tsemppiä palstailuun ja tervetuloa mukaan!
Vielä lisäyksenä, että muista millaisista asioista täällä keskustellaan: jokainen äiti on herkkä lapsestaan. Nämä ovat sellaisia aiheita, joissa helposti menee ylikierroksille, koska monella on niin sydän mukana ja ongelmille on herkistynyt. Tsemppiä palstailuun ja tervetuloa mukaan!
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: