Miten te kovetatte ittenne tähän palstailuun?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on kenties ystävällisin foorumi missä itse olen koskaan kirjoitellut. En ole mikään himopalstailija ollut missään, mutta KaksPlussalla olen kyllä innostunut ihan urakalla lukemaan ja vastailemaan, tekemään omiakin aloituksia, enkä ole huomannut mitään hirveää vittuilua missään vaiheessa. Toki on niitä, jotka ovat kärkkäästi eri mieltä kuin minä, mutta heillä on siihen oikeus. Olen minäkin välillä eri mieltä kuin muut ja saatan vastata hyvinkin suoraan, vaikka ohjenuorana pidänkin, etten tee toisille sitä mitä en itsekään halua osakseni saada. Ei tarvitse kovettaa itseään. Minua ei ainakaan ole niin verisesti täällä loukattu, provosoitu kyllä, muttei loukattu.

Vielä lisäyksenä, että muista millaisista asioista täällä keskustellaan: jokainen äiti on herkkä lapsestaan. Nämä ovat sellaisia aiheita, joissa helposti menee ylikierroksille, koska monella on niin sydän mukana ja ongelmille on herkistynyt. Tsemppiä palstailuun ja tervetuloa mukaan!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä olen kanssa aika hajuton ja mauton, vaikka mustana palstailenkin, enkä koskaan sorru suoranaiseen vittuiluun, ja siks ehkä olen saanu olla aikas rauhassa ilkeilijöiltä itsekin. En toki tarkoita, että sinä ap olisit tuota keljuilua osakses mitenkään ansainnu, mutta esim. tietyt aiheet vaan on niin pippuria silmille tällä palstalla, että vaikka miten asiallisesti kysyis, tai koittais aihetta lähestyä, niin III maailmansota on pystyssä jo kolmannesta vastauksesta. Niinpä mun omat alotuksetki (ne harvat) on suht harmittomia, eikä oikeestaan koskaan saa aikaan mitään vastausvyöryä.

Samoin tietyillä palstailijoilla (niin mustilla, kun harmaillaki) on vähän niin kun talikko tanassa koko ajan, eli aika lailla sama, mistä puhutaan, niin tyyli on hyökkäävä. Toisille se on harkittu tyyli ja tarkotus on provosoida (mikä useimmiten onnistuukin), toisilla taas on niin kova kestovitutus päällä, että sitä on pakko jakaa muidenki iloksi. Näin mä ajattelen, enkä siis jaksa noilla kauheesti päivääni pilata.

Vaikka tää palsta ei olis yhtään niin viihdyttävä, kun se on, ilman noita kuumakalleja, niin totuushan on, että ne on edelleenkin täällä vähemmistönä. Pitävät vaan sen verta kovempaa ääntä itsestään, että säännöllisin väliajoin näitä "te ootte kauheita" -alotuksia joku juur alottanu palstailija tekee.

Suosittelen siis sullekin, ap, tiheää filtteriä ja paksua nahkaa näitten elämäntapavittuilijoiden suhteen, ja jotta saat asiat mittasuhteisiinsa, niin tee huvikses pieni laskutoimitus: Lueskele ketjuja vähän isommalla otannalla ja laita ylös niitä ilkeyksissään vittuilevia (voi tietty olla vähän vaikeeta, kun osa harmaista vaihtaa nikkiä moneen kertaan saman ketjunkin sisällä, mut aika pian oppii kyllä tyylistä tunnistamaan nämäkin). Tsekkaa sitten vertailuluvuksi kokonaispalstailijoiden määrä, niin huomaat, miten pieni -mutta, ah niin tarmokas- osa oikeesti on vittuilumielessä liikkeellä.
 
Hupiahan tää on. :D Se mitä vaan jaksan ihmetellä on tämän uuden polven tiukkapipoisuus.
Kyllä mua on viimepäivinä naurattanut noi ketjut missä on joku mielensäpahoittaja kieltämässä miehen pornonkatselua tai tuntemattomien muuta seksuaalista kanssakäymistä. On ollut ihan pakko hieman itsekin huvitella kun toiset huutaa kurkku suorana miten väärin ja kiellettyä jokin asia on.

:)
 
Siihen tottuu. Ite olen palstaillut vuodesta 2005. Aluksi sitä otti itteensä, mut nykyään kökkö kommentit osaa ohittaa. Toisaalta ei sitä enää jaksa edes juuri kovin kiivaasti aiheista keskustellakaan kun tuntuu et kaikki on tullut jo sanottua moneen kertaan.
 
Mua ei ole koskaan jaksanut kiinnostaa ihmisten mielipiteet musta tai mun elämäntavoista.. Pitää myös oikeasti muistaa että tämä on netti keskustelupalsta eli asioita ei kannata ottaa niin kuoleman vakavasti ja kaikkia asioita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti..
 
  • Tykkää
Reactions: nöppönen
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26045204:
Eka on varmaan herkempi.. sit oppii ottamaan asiat erilailla eikä välitä niin enää mitä muut on mieltä. Joissain keskusteluissa kyl edelleen hämmästelen ihmisten mielipiteitä tai lähinnä "julmuutta", mutta ei asioita ota enää niin henkilökohtaisesti.

Tuliko sulle yllätyksenä, että palstalaiset nostavat kohun, jos huomaavat sinun valehdelleen ja postaavan jotain julkkisten kuvia omana miehenäsi?
 
Käyn palstalla naljailun ja vittuilun takia - se on viihdyttävää. Jos se loppuisi, loppuisi palstailukin.

Joskus kysyn ihan oikeitakin asioita, mutta tiedän jo etukäteen, että asiallisten vastausten lisäksi tulee pari-kolme turhaa vittuiluviestiä päälle, yleensä kolmen ekan joukossa. Jätän ne huomiotta tai vastaan ystävällisesti.

Vittuilijat ei kauaa jaksa, kun ei lähde siihen touhuun mukaan. Toisinaan on kiva ärsyttää vittuilevia harmaita esittämällä tyhmää/yliystävällistä.
 

Yhteistyössä