A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynällä näyttöön![]()
samaa olen miettiny välilläAlkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynällä näyttöön![]()
Näin mäkin, mut silti niitä on joskus vaikea löytää uudelleen. Mistähän johtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynällä näyttöön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tussi on parempi kuin mustekynä. Mä laitan siis ruksin aina ketjun kohdalla näytön reunaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tussi on parempi kuin mustekynä. Mä laitan siis ruksin aina ketjun kohdalla näytön reunaan.
hitsi, meillä ei oo kuin vahaliitujaKäykö ne?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Väliaikaisesti varmaan ihan toimiva, mut pidemmän päälle rasittavaa kun ei aina pysy kunnolla tuo väri ruudulla. Sellanen tussi jolla kirjoitetaan esim. cd-levyihin, on ihan ehdottoman hyvä tähänkin tarkoitukseen.
Ehkä mä käytän sitten tota kirjanmerkki-systeemiä. En viitsis yhden tussin takia kauppaan lähteä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Väliaikaisesti varmaan ihan toimiva, mut pidemmän päälle rasittavaa kun ei aina pysy kunnolla tuo väri ruudulla. Sellanen tussi jolla kirjoitetaan esim. cd-levyihin, on ihan ehdottoman hyvä tähänkin tarkoitukseen.
Ehkä mä käytän sitten tota kirjanmerkki-systeemiä. En viitsis yhden tussin takia kauppaan lähteä.
No hö![]()