Miten te 'merkkaatte' jonkin ketjun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aika uusi palstalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No vastaamalla siihen jotakin, sen voi joskus etsiä esim omalla nikillä hakemalla, tuolla hakutoiminnolla. Entisen palstan omat viestit oli kyllä kätevämpi konsti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tussi on parempi kuin mustekynä. Mä laitan siis ruksin aina ketjun kohdalla näytön reunaan.

hitsi, meillä ei oo kuin vahaliituja :( Käykö ne?

Väliaikaisesti varmaan ihan toimiva, mut pidemmän päälle rasittavaa kun ei aina pysy kunnolla tuo väri ruudulla. Sellanen tussi jolla kirjoitetaan esim. cd-levyihin, on ihan ehdottoman hyvä tähänkin tarkoitukseen.

Väliaikaisesti varmaan ihan toimiva, mut pidemmän päälle rasittavaa kun ei aina pysy kunnolla tuo väri ruudulla. Sellanen tussi jolla kirjoitetaan esim. cd-levyihin, on ihan ehdottoman hyvä tähänkin tarkoitukseen.

Ehkä mä käytän sitten tota kirjanmerkki-systeemiä. En viitsis yhden tussin takia kauppaan lähteä.

Ehkä mä käytän sitten tota kirjanmerkki-systeemiä. En viitsis yhden tussin takia kauppaan lähteä.

No hö :D

Yhteistyössä