Miten te naiset pidätte tuon alapään siistinä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avuton..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avuton..

Vieras
Siis tää ei nyt ihan oikeesti oo mikään perversioaloitus, vaan käytännön avunpyyntö.. :)
Miten siis pidätte alapään karvoituksen siistinä?! Mulla ei nyt kauheesti siellä "rehota", mutta haluaisin pitää silti karvoituksen vähäisenä. Ja olen höylällä siistinyt. Mutta heti parin päivän päästä ellei jo aiemmin alkaa kamala kutina!! Tietty kun ne karvat kasvaa... pitäiskö joka päivä sheivata?!? Vai mitä te teette?!?

Mä oon ottanut Veetin sillä karvanpoistoaineella (missä lukee, että ei intiimi-iholle :whistle: )
Sen jälkeen ei oo niin kauheesti kutittanut, kun höylääminen mullakin kutittaa ihan suhteettomasti.

mut sit ku ottaa veetillä, niin ei sais olla iho yhtään rikki tai herkkä, muuten polttaa aika sairaasti ja tulee paniikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Epilaattoria käytän.

Sattuko se?

Sattuu todellakin, ja kauheet näpyt tulee! Sen jälkeen onkin alapää kuin tulessa. Minulla on siis ihan posliini.

Höylään kerran päivässä tai joka toinen päivä terävällä höylällä.

Ei satu lainkaan, eikä tule näppylöitä. Sheivaus taas aiheuttaa minulle hirveät näppylät. Joten hyvin yksilöllistä mikä kenellekkin sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon ottanut Veetin sillä karvanpoistoaineella (missä lukee, että ei intiimi-iholle :whistle: )
Sen jälkeen ei oo niin kauheesti kutittanut, kun höylääminen mullakin kutittaa ihan suhteettomasti.

mut sit ku ottaa veetillä, niin ei sais olla iho yhtään rikki tai herkkä, muuten polttaa aika sairaasti ja tulee paniikki.

Tää kuulostaa kokeilemisen arvoiselta!! Ja jos vaikka vaan tosta "etukolmion" =D alueelta sen kanssa kokeilis, niin eihän se nyt oo ees intiimi-ihoa!
Ostoslistalle Veet.

Joku sanoi nyppivänsä?!? Joking? AUUU!

Sinkkipastaa just ajetulle iholle sekä seuraavana päivänä vielä kerran, näpyt pysyy pois ja kutina. Toimii mut ihan heti voitelun jälkeen ei kandee alkaa ukkoa vietteleen, ku tuo sinkkipasta on kohtalaisen valkoista ja tahmeaa ;) ! Sotkee kiitettävästi mut pari käsittelyä riittää. Useamminki voi tietty laittaa, jos yrittää kutista ja näppylää puskea.

Ylempää häpykummulta nypin pinseteillä, ja nyt olen sitten totutellut epilaattoriin.
Häpyhuulialueelta sheivaan vaahdon kera pari kertaa viikossa. Ihan pikkiriikkinen tupsu on nykyään jäänyt. Olin varmaan 10+v. ihan posliini samoin keinoin.

Aika jännä että niitä karvoja pitää noin vimmatusti ajaa pois. Kyllä niillä karvoilla tosiaan oma tehtävänsä on. Eikä se epilaattori ole tarkoitettu alapään karvojen ajoon!

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Aika jännä että niitä karvoja pitää noin vimmatusti ajaa pois. Kyllä niillä karvoilla tosiaan oma tehtävänsä on. Eikä se epilaattori ole tarkoitettu alapään karvojen ajoon!

No mitenkään "vimmatusti" mä en ainakaan niitä oo ajamassa. Mutta on naisia, jotka haluavat siistiä, jo nyt vaikka ihan uikkarikauden takia...

Sheivaan joka aamu suihkussa käydessäni alpään ja kainalot. Käytän Gilletten kolmiteräistä (mieheille tarkoitettu) höylää ja aina ajeluvaahtoa.
Mitään iho-oireita ei ole tullut moneen vuoteen. Niin, ja tämä "pimppahöylä" on vain minua, ja sitä alakertaa varten. Muihin asioihin on omat, ja miehenikin tämän tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Verdil:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Onneksi ei tartte ajella, luonnostaan sellanen karvankasvu.

Mulla sama tuossa päällä, harvat on karvat. Sisäpuolelta ajelen häbbärit höylällä, ei tule kutinaa tahi näppyjä.

Täällä ja harvakseltaan hitaasti kasvavaa haiventa. Johtuu muutama vuosi sitten ottaessani valoimpulssi hoitoa lopulliseen karvankasvun pysäyttämiseen. Nämä yksittäiset ohuet karvat saa helposti pois pinseteillä.

niiin, meni monta vuotta sheivatessa ja nyt kauheet näppylät!!
millä helkutilla ne saa pois, kun leviää vaan...
bepanthenia laittanu, rauhottaa, mutta eivät häviä kokonaan ja kohta
taas näppyläviidakko :((

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Taisit olla sinä joka aiemminkin jossain ketjussa sanoit käyttäväsi tuota Veetiä. Että kiitos vain vinkistä, kävin sitä tuossa yksi päivä ostamassa ja kokeilin ja tykkäsin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:
niiin, meni monta vuotta sheivatessa ja nyt kauheet näppylät!!
millä helkutilla ne saa pois, kun leviää vaan...
bepanthenia laittanu, rauhottaa, mutta eivät häviä kokonaan ja kohta
taas näppyläviidakko :((

No sitä vauvan sinkkivoidetta vain reilusti sinne.

Yhteistyössä