Miten te naiset pidätte tuon alapään siistinä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avuton..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tulee se kutina ja näppylät siinä vaiheessa, kun se sänki alkaa puskea esiin, eli kolmen minuutin päästä höyläämisestä |O Eikä karvaton alapää ole mun mielestä sen tuskan arvoinen, jonka juurineen repiminen aiheuttaa. Joten olkoon mun puolesta.

Miehen sinkkukaveri tuossa vasta manasi, kuinka "luonnontilassa" oleva naisen alapää tuppaa olemaan nykypäivänä harvinaisuus. Tästä sitten mies innostui, joten meillä ei siistitä enää suuremmin vaan pikemminkin kasvatusoperaatio käynnissä. Bikinirajat nyppäisen pinseteillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehen sinkkukaveri tuossa vasta manasi, kuinka "luonnontilassa" oleva naisen alapää tuppaa olemaan nykypäivänä harvinaisuus. Tästä sitten mies innostui, joten meillä ei siistitä enää suuremmin vaan pikemminkin kasvatusoperaatio käynnissä. Bikinirajat nyppäisen pinseteillä.

Joo luonnontilaa suosin minäkin! En sitä paitsi edes ehtisi moiseen sheivailuhommaan. Tavallisilla saksilla lyhennän siistiksi silloin tällöin ja bikinirajoja tarvittaessa siistin höylällä ja saippualla.

Mutta kun olen ollut posliini tosi kaua, että toi kasvattelu ei ole onnistunut. Karvastoon jää paljaita laikkuja vissiin pinsettien käytön takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Aika jännä että niitä karvoja pitää noin vimmatusti ajaa pois. Kyllä niillä karvoilla tosiaan oma tehtävänsä on. Eikä se epilaattori ole tarkoitettu alapään karvojen ajoon!

Peesi.
Mä ymmärrän, että ottaa hiukkasen pois, että ei esim. uikkarin reunoista rehota. Ja kuten sanoit, niin karvoituksella on todellakin tehtävänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mulle tulee se kutina ja näppylät siinä vaiheessa, kun se sänki alkaa puskea esiin, eli kolmen minuutin päästä höyläämisestä |O Eikä karvaton alapää ole mun mielestä sen tuskan arvoinen, jonka juurineen repiminen aiheuttaa. Joten olkoon mun puolesta.

3:n minuutin..??!

Suosittelisin juurineen karvan poistoa. Tulos kestää monta viikkoa ja uusi hento karva ei kutise.

Miten ihmeessä te saatte niitä näppylöitä sinne? Jotain silloin on pahasti pielessä välineissä tai puhtaudessa.
Sheivaan alapuolen (siis häpyrakosesta alaspäin) 2-3 krt. viikossa aina saunan yhteydessä. Ylempää nypin pinseteillä lähes kaikki, mutta ihan pieni tupsu saa olla vakosen yläosassa. Siis hygienia välineissä ja iholla on ehdoton vaatimus. Lopuksi pyyhkäisy ajelun/-nyppimisen jälkeen esim. Septidellä desinfioi ihohuokoset.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon ottanut Veetin sillä karvanpoistoaineella (missä lukee, että ei intiimi-iholle :whistle: )
Sen jälkeen ei oo niin kauheesti kutittanut, kun höylääminen mullakin kutittaa ihan suhteettomasti.

mut sit ku ottaa veetillä, niin ei sais olla iho yhtään rikki tai herkkä, muuten polttaa aika sairaasti ja tulee paniikki.

Sitä BikiniVeetiä saa käyttää "intiimi-iholle" ja toimii moitteetta.
Tietenkään ei iho saa olla rikki. Vaikutusaikaa kannattaa jatkaa ainakin 5 minsaa ohjeen päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Sokeroin Body Shopin Sugaringilla.

Mistä sitä saa? Kokeilin joskus Veetin kylmävahaliuskoja, mutta eivät toimineet. Vain sääristä sai kohtuullisen hyvin, mutta alakarvastoon eivät tehonneet lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

3:n minuutin..??!

Suosittelisin juurineen karvan poistoa. Tulos kestää monta viikkoa ja uusi hento karva ei kutise.

No ei sentään 3 minuutin, mut seuraavana aamuna viimeistään, jos illalla ajelee. Ja kuten sanoin, karvaton alapää ei ole sen juurineen poistamisen arvoista...

Yhteistyössä