Miten te oikein imetätte/imetitte?

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Julkisesti siis.
Kun kerran tissit on tiskissä, nänniä näkyy ja "lapaset roikkuu" näkyvillä?

Tässä alkaa jo tuntemaan ylemmyyden tunnetta, kun ite osaan imettää niin, että paidan raosta näkyy tasan nänninpää ja sekin esillä olo aikansa on lapsen suussa.
Ja kun lapsi irtoaa saa paidan laitettua näkösuojaksi ja se kakaran pää peittää sen syntisen nänninpään kuitenkin.

No en koskaan imettänyt julkisesti, se ei vaan sopinut mun tyyliini, kylässä lainattiin jotain hiljasempaa huonetta, esim makkria, kotona jos oli vieraita niin imetin toisessa huoneessa. Se vaan oli mun ja lapsen yhteinen hetki.

Mä olen kans aina osannut imettää niin, ettei koko tissit ole näkynyt. Ja olen imettänyt missä tahansa. Eikä ole kukaan ikinä tullut sanomaan mitään, eli en osaa sanoa, olenko häirinnyt imettämiselläni jonkun mielenrauhaa. Ihan sama :) Mä en ymmärrä tästä aiheesta ollenkaan sitä kantaa, etteikö muka missä tahansa voisi imettää. Mutta taitaa siinä olla muutakin imetysvastaista ajattelua mukana...

No mä olen nähnyt tapauksia joissa vauvaa imetetään napillinen paita kokonaan auki jolloin siis toinen rinta on täysin paljaana ja toinen sentään rintsikoiden kupin peittämä. ja toisen tapauksen jossa vauva oli tyynyn päällä ja muijalla paljas tissi siinä vauvan naaman päällä (miten se vauva yleensäkään hengitti?)
Ja joo, sen imettämisen voi todellakin hoitaa myös huomaamattomasti eikä "katsokaa, minä imetän"-tyylillä

muista miten mut kun se neuvolantäti sanoi ekalla käynnillämme, että "nyt taitaisi maitotippa tehdä terää", niin paljastin rinnan ja imetin. Kauheen kivaa. Mulla synkkas sen paskan kanssa muutenkin helvetin hyvin, jopa niin hyvin, että varmaan ainakin vuoden aina kun oli orkku tulossa, muistin vaistomaisesti paskan ohjeen "muistatte sitten ponnistaa vasta kun saatte siihen luvan" - ja vips orkun tuleminen katkesi tasan siihen. Luulin, että se akka haluaa kyylätä, osaanko imuotteen. *imettäminen sucks, vastike rules*

Mä omistan kaikki hienot imetyspaidat ja kaikki: toi jätkä ei vaan suostu syömään jos sen suu osuu paidan kankaaseen. Näkyviin tulee siis väkisin vähän muutakin kuin nänninpää, mutta niin vähän jokatapauksessa että ei luulisi muita häiritsevän. Ja jos häiritsee, tervetuloa katsomaan lisää kun mä tästä vauvattelusta tokenen ja tuonne iltaviihteille pääsen muutaman drinksun nauttineena. |O |O B)

Alkuperäinen kirjoittaja emmää:
muista miten mut kun se neuvolantäti sanoi ekalla käynnillämme, että "nyt taitaisi maitotippa tehdä terää", niin paljastin rinnan ja imetin. Kauheen kivaa. Mulla synkkas sen paskan kanssa muutenkin helvetin hyvin, jopa niin hyvin, että varmaan ainakin vuoden aina kun oli orkku tulossa, muistin vaistomaisesti paskan ohjeen "muistatte sitten ponnistaa vasta kun saatte siihen luvan" - ja vips orkun tuleminen katkesi tasan siihen. Luulin, että se akka haluaa kyylätä, osaanko imuotteen. *imettäminen sucks, vastike rules*

Mä olen sanaton :o
Juu, ei korvikkeissa mitään vikaa ole. Esikoinen on pullosta syöny pelkästään.
Tää imettäminen on laiskan"miehen" hommaa siihen verrattuna.

mä en voi ymmärtää iten imetys noin muutenkaan olisi kovin häiritsevää, mut on ainakin opetettu että ei saaa tuiottaa :D eli jos nään jonkun imettävän niin en koe tarvetta katsoa että näkyykö se tissi vaiko pelkkä nänni...
itse alussa imetin kyljeltään maaten joten julkisesti sitä oli vähän vaikea toteuttaa :D ja noin muuten koitin olla huomaamaton, tosin se oli aika vaikeaa kun lapsi huutaa naama punasena :/ lasten huoneessa kerran imettänyt ja sekin jumbossa, oli tosi tympeä pissan ja vaipparoskiksen haju, se että ihmiset jonotti sinne.. muutenkin ärsyttää jos joku imettää lasten huoneessa kun itellä olis lapsi kakat housussa ja vaihtamaan pitäis päästä.. sitä en meinaa ala julkisilla paikoilla tekemään.. tosin vois nuo julkisen imetyksen vastustajat hiljentyä kun siihen pöydälle pamauttais tissin sijasta lapsen kakkavaipoineen ja sitten tarkasti niillä puhdistus pyyhkeillä pepun putsaus :D mitenköhän mmuut ruokailijat siihen suhtautuisivat ;D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä omistan kaikki hienot imetyspaidat ja kaikki: toi jätkä ei vaan suostu syömään jos sen suu osuu paidan kankaaseen. Näkyviin tulee siis väkisin vähän muutakin kuin nänninpää, mutta niin vähän jokatapauksessa että ei luulisi muita häiritsevän. Ja jos häiritsee, tervetuloa katsomaan lisää kun mä tästä vauvattelusta tokenen ja tuonne iltaviihteille pääsen muutaman drinksun nauttineena. |O |O B)

Ostat vähän isompia paitoja, saat koko muksun sinne paidan alle :laugh:

Tämän päivän imetyskeskustelua lukiessa tuli semmonen fiilis, et taidan huomenna viihtelle vetästä pilkkihaalarin, kommandopipon, rukkaset, kumisaappaat ja aurinkolasit päähän.
Jos siellä on vaikka joku nahkarasisti liikenteessä, ettei sitten tule turhaa ahdistusta.

No ihan imetin silleen, että näkyi koko tissi, mies sitä vitsailikin että sun rinnat on nähny kaikki jo.. ja yks tuttu mies on siitä tosi katkera kun hän ei mukamas sit ollut koskaan nähnyt mun tissejä, mutten antanu silti uusintaakaan enää :D

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Ostat vähän isompia paitoja, saat koko muksun sinne paidan alle :laugh:

Tämän päivän imetyskeskustelua lukiessa tuli semmonen fiilis, et taidan huomenna viihtelle vetästä pilkkihaalarin, kommandopipon, rukkaset, kumisaappaat ja aurinkolasit päähän.
Jos siellä on vaikka joku nahkarasisti liikenteessä, ettei sitten tule turhaa ahdistusta.

En hitossa osta, on helpompiakin tapoja päästä lapsesta eroon kuin tukehduttaa se paitaansa. :/

Ja sinä unohdat ne haalarit, parempi on jos et pukeudu ollenkaan. Sitä kutsutaan siedätyshoidoksi. :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
No en koskaan imettänyt julkisesti, se ei vaan sopinut mun tyyliini, kylässä lainattiin jotain hiljasempaa huonetta, esim makkria, kotona jos oli vieraita niin imetin toisessa huoneessa. Se vaan oli mun ja lapsen yhteinen hetki.

Mä olisin voinut kirjoittaa tämän.

Julkisinta oli jos imetin lähimpien ystävien seurassa kotona tai heidän luonaan.
No...mulla toi imetys ei oo sujunut koskaan hyvin enkä oo kauaa imettänytkään :/

mulla näkyi koko tissi. nostin tissin paidan kaula-aukosta roikkumaan. jos imetin paidan ali tuntui että se paita haittasi vauvan imemistä,kun roikkui siinä päällä.en kyllä tykännyt julkisesti imettää, mutta imetin silti joskus julkisesti.