Miten te oikein pesette vaatteita kun ne kuluu heti?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuosta kuivausrummun vaatteita kuluttavasta vaikutuksesta.

Juuri oli lehdessä haastateltu erästä työtehoseuran henkilöä ja hänen mielipiteensä ainakin oli että rumpu ei kuluta vaatetta.
Se sama nukka joka sinne sihtiin kertyy,olisi irtonaisena huoneilmassa ja lattioilla jos narulla kuivatettaisiin.

Ja mä ainakin kuivaan mieluummin rummussa koska se on nopeampaa,helpompaa,vaatteet tuntuvat maljon pehmeämmiltä ilman huuhteluaineita ja vielä se että jos koko tämän poppoon vaatteet kuivatettaisiin kuivaustelineellä niin täällä olisi ihan törkeen kostea huoneilma.

Ja kulutettavaksi mä olen ne vaatteet kuitenkin ostanut joten jos niin käy niin sitten käy =)

Jopas täällä nyt kaikki pesee ja hoitaa vaatteet oikeaoppisesti:)
Hyvin harvois perheis oon nähny täydellistä vaatteiden huoltamista.
Pesulämötila mitä sattuu,pesuainetta REILUSTI liikaa,tahrojen annetaan kuivahtaa..ym ym ym..

Mä pesen väärin, mutta ei mun mielestä meidän vaatteet siltikään juuri kulu.

Pesainetta käytin vielä muutama viikko sitten liikaa, enkä välitä pesumerkinnöistä. Lastenvaatteet alushousuja lukuunottamatta pesen 40 asteessa ja aikuisten vaatteet 60 asteessa.

Ja pesen kaikki värit yhdessä.

Rummutan kaikki sisävaatteet.

Tämmönen minäkin olen ja vaatteet aivan hyväkuntoisia. Värit pysyy ja kuosissaan.

Mä pesen väärin, mutta ei mun mielestä meidän vaatteet siltikään juuri kulu.

Pesainetta käytin vielä muutama viikko sitten liikaa, enkä välitä pesumerkinnöistä. Lastenvaatteet alushousuja lukuunottamatta pesen 40 asteessa ja aikuisten vaatteet 60 asteessa.

Ja pesen kaikki värit yhdessä.

Rummutan kaikki sisävaatteet.

pesetkö valkoisetkin samassa? Saa mukavan harmaan väristä pyykkiä valkoisista jos ne pesee värillisten kanssa.

Mulla ei vaatteet pahemmin kulu, muta joskus tulee reikiä tai saumoja repeilee. Välillä ärsyttää ihan kun vaate käy pieneks ja se ois ihan hyväkuntonen vielä käyttää muuten.
Mut ei oo rumpua ja silitän lähes kaikki vaatteet.

Samaa olen ihmetellyt. Ihimset ei vaan osaa pestä vaatteita oikein. Ne pitää pestä aina nurinpäin käännettynä, se ei vaikuta siihen pesutulokseen mitenkään, mutta säästää kangasta huomattavasti!

Osa mammoista pesee vaatteet yhden päivän käytön jälkeen eli pesukertoja per vaate tulee useita.

Lisäksi rumpukuivataan ja käytettän runsaasti pesuaineita ja huuhteluaineita.

Yhteistyössä