Miten te olette jaksaneet hääjärjestelyt!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva morsian

Vieras
Ollaan suunniteltu häitä kolme kuukautta, reilu kuukausi h-hetkeen... Rakastan miestäni, ja haluan hänen kanssaan naimisiin, mutta tuntuu että pää hajoaa kaikkeen suunnitteluun!

Miten te muut olette jaksaneet hääjärjestelyjä? :/ Luulin aina, että häiden järjestäminen olisi ihanaa puuhaa, mutta nyt harmittaa kun en lähettänyt kutsuja vain kaikista lähimmille ...

aamulla käytiin kaupassa ostamassa tarjottavat ja käyttin maistraatissa samalla ja kokkailin sen jäkeen kaiken valmiiksi ja sitten juhlittiin. ei hirveesti ressannu:rolleyes:

Pidin sellaiset häät jotka jaksoin ja pystyin järjestämään. Maistraatissa naimisiin, siitä syömään ravintolaan ja hotelliin yöksi, seuraavana päivänä juhlat. Ei tarvinnut yhtenä päivänä ravata edes takas.

Helvettiä se oli. Lopulta hääpäivän iltana vain itkin ja itkin väsymystäni.

Minun neuvoni jokaiselle hääparille olisi pitää 50-luvun jenkkielokuvien tyyliset häät. Eli kirkkohäät (saa laittautua kunnolla morsiameksi), jonka jälkeen riisisateen ympäröimänä hääpari karauttaisin suoraan häämatkalle. Vanhemmat voisivat sitten vaikka tarjota häävieraille kahvit seurakuntatalolla, mikäli haluavat.

Mun mielestä on omaa tyhmyyttä jos alkaa haikailemaan kuuta taivaalta.

Naimisiinmeno on yksinkertaista. Meillä oli 60 vierasta ja kirkossa mentiin. Pitopalvelu järjesti ruuat, itse koristeltiin paikka. Kaaso ja bestman järjesti ohjelman.

Millaiset häät olet oikein suunnitellut jos noin onnistut stressaamaan?

itse pitäisin ehdottomasti nyt mahdollisimman yksinkertaiset ilman mitään ihmellisyyksiä. Eli kirkkoon, ravintolaan vaan ihan läheiset ja sitten suoraa häämatkalle.

Meillä oli 84 vierasta, puoli vuotta aikaisemmin varattiin kirkko. Esikoinen oli ihan pieni vauva, joten ihan turhista otin stressiä. Kaikkeen sitä tyhmänä alkaa!

ä en ottanu stressiä :) meillä oli yht n.60 vierasta, ruoat ja muutkin hoidettiin itse, mut valittiin sellasta ruokaa, mikä on helppo valmistaa. Mun äidin kanssa hoidettiin yhdessä koristelu jne. Meillä oli tosin maistraatissa vihkiminen, joten mitään kirkkohommeleita ei tarvinnu huolehtia.

Meillä sadan hengen häät, jotka halusin järjestää sillä tavalla itse, että kaikki kutsutut saivat nauttia juhlista, eikä kenelläkään ollut järjestelyhuolia. Käytännössä tehtiin niin, että vihkiminen oli kauniilla paikalla olevan ravintolan pihalla (puistossa), sen jälkeen hääväki siirtyi ravintolaan syömään ja siellä vielä illalla tanssittiin. Ruoka tuli ravintolasta, koristelut hoiti kukkakauppias, hääkarkit halusin tehdä ja korstella itse. Ohjelma tuli ystäviltä.

Aika vähällä siis järjestelyissä päästiin ja kivat juhlat tuli. Häistä on aikaa reilut 14v enkä enää silti alkaisi tuommoista spektaakkelia järjestämään. Mutta silloin 25v:na oli ihana saada prinsessahäät :)

Hyvin jaksettiin, ei tressattu mistään ja apuja saatiin miun anopilta.
Häät järjestettiin kolmessa kuukaudessa.

Pienet häät oli ja ruoka tarjottiin ravintolassa.

Ja minä taas en ole koskaan tajunnut miten voi saada häästressin mutta nyt tajuan kun aloitusta luin :D

Luijan kiitos itse pääsimme helpolla, hankimme puvut valmiina hääliikkeen rekistä :)
Kutsut tulostimme tylsästi koneelta ja liimasimme kivaan pahviin, kirjeet (kaikki 50kpl) postiin jne.
Hääpaikaksi valitsimme ravintolan ja otettiin pakettina koko helahoito niin koristelut kuin tarjoilut kuin siivouksetkin.
Eli käytännössä saavoimme vain paikalle :D
Seuraavana päivänä häämatkalle <3

ei stressiä ja juhlatkin päätettiin laittaa pystyyn kuukautta ennen :D

Yhteistyössä