miten te olette selvinneet erosta kun olette kuitenkin törmäilleet exiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kestä enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kestä enää

Vieras
kun tuntuu etten toivu ikinä kun ex tulee vastaan koko ajan,enhän mä nyt voi linnoittua kotiinkaan sen takia etten törmäisi siihen.Joka kerta kun törmään siihen joko yksin tai sitten siihen ja sen uuteen(jonka takia mut jätti) niin itku tulee,viimeksi tänään ja sitä itkua riitti ihan tarpeeksi taas. Ei se ees asu täällä oikeesti mutta "asuu" uuden kanssa ja näin ollen joudun sitä näkemään mikä on epäreilua kun ei mun kanssa suostunu täällä asumaan mutta uuden kanssa suostuu.

hommaa joku kuuma ja nuori kolli pyöriin siihen vähäks aikaa. pidät ittestäs huolta niin et se näkee sut aina kauniina. ajattelet ylimielisesti ettei se kusipää ole sun arvoinen ja niin pikkuhiljaa vaan eteenpäin..aika kauheetahan tuo on ja mun neuvo oli vähä tommonen pinnallinen miten saat exän mustasukkaseks..:S

me siis asuttiin eri paikkakunnilla ja mä "asuin" sen luona sen paikkakunnalla mutta se ei suostunu ikinä asumaan mun paikkakunnalla,vetos aina johonkin(joskus oli yötä) ja ikinä ei tälle paikkakunnalle muuta,näin aina sano mutta nyt kun sen uusi on samalta paikkakunnalta kuin minä niin nyt se sitten on täällä kokoajan ja "asuu" sen uuden kanssa.En tiedä asuvatko virallisesti yhessä mutta sillä ei ole merkitystä.Tuntuu aivan hemmetin epäreilulta!

Sekava selitys.

hommaa joku kuuma ja nuori kolli pyöriin siihen vähäks aikaa. pidät ittestäs huolta niin et se näkee sut aina kauniina. ajattelet ylimielisesti ettei se kusipää ole sun arvoinen ja niin pikkuhiljaa vaan eteenpäin..aika kauheetahan tuo on ja mun neuvo oli vähä tommonen pinnallinen miten saat exän mustasukkaseks..:S

No en mä ketään saa,en ees yheks yöks...ex tosi komea ja en vieläkään tajua et MÄ sain niin hyvännäkösen miehen joten en mä nyt ketään saa tohon pyörimään.Ei se kusipää olekaan mun arvonen tai oikeestaan mä olen liian arvokas sille!

äläkä missään nimessä aliarvioi itseäsi vaan leuka pystyyn. jos exäsi oli hyvännäköinen mutta asshole niin varmasti saat jonkun hyvännäköiset mutta MUKAVAN! treffaile ja flirttaile ole rohkea ja avoin :)

taitaa olla tosi pieni paikkakunta sit jos kokoajan törmäätte, kyl se ajan kanssa helpottaa, lupaan.

kyllä,on tosiaan pieni paikkakunta.Olen exälle kerran(ehkä enemmänkin en muista) sanonu et lähtis vetään täältä jos yhtään tajuaa mutta ei...kun on uusimuija jota tarvii hyysätä niin mihinkäs se muka täältä lähtis.Ja tosiaan mulle viimeks sano kun viimesen kerran juteltu et ei hän tänne muuta mutta täälläpä vaan on.
En mä jaksa uskoa et ajan kanssa helpottaa kun lähes joka päivä sen nään ja tekee pahaa,jos sil olis yhtään sydäntä niin se tajuis lähteä ja se tietää kyl miten paljon mua satuttaa...ainakin sano mulle niin.

äläkä missään nimessä aliarvioi itseäsi vaan leuka pystyyn. jos exäsi oli hyvännäköinen mutta asshole niin varmasti saat jonkun hyvännäköiset mutta MUKAVAN! treffaile ja flirttaile ole rohkea ja avoin :)

mä en osaa flirttailla ja miten treffailla ketään kun en osaa lähestyä miehiä ja pelkään pakkeja ihan mielettömästi,ei mikään hyvä itsetunto mulla. En mä ole ees läski mutta naamako se sitten karkottaa miehiä...Kyllähän noi miehet katsoo kun kuljen tuolla tiukoissa farkuissa ja kop kop kengissä ja mä nautin siitä mutta silti...

nostan nyt vielä.

Eihän se ole elämää jos tarvitsee toista vältellä mutta siihenkin sorrun välillä ihan vaan siksi että yritän suojella itseäni ettei tulisi näitä tämänpäivän tapaisia oloja mutta onko se sitten tervettä tai järkevää yrittää vältellä ja elää epänormisti. taitaa se ex myös vähän vältellä mua...ei kulje päivänvalossa muuten kuin yksin(joskus se nainen on kyydissä) mutta pimeellä ne kulkee yhessä.Ja sitä naista nyt olen viime aikoina enempi nähny ku exää kun se ex tosiaan taitaa piilotella....

Yhteistyössä