H
"hermoheikko"
Vieras
Joka aamupäivä pyrin lähtemään johonkin kahden (8kk ja 2,5v) lasten kanssa. Mennään joko ulkoilemaan, perhekerhoon tai muskariin tai kaupoille. Väsyttää ainainen lähteminen ja hirveä hulabaloo minkä se saa aikaan. Miljoona asiaa tehtävänä ennen kuin lähteä, pukemiset, vaipan vaihdot, pissatukset, ym ym. Ja vielä uhmaikäinen temppuilee aina lähtiessä. Ei halua käydä pissalla, ei pukea jne. Ois vaan niin paljon helpompaa jäädä kotiin, mut tähän asti oon lähtenyt.
Hermoja kysyvää toimintaa on ja mulla on tästä työnpaljoudesta johtuen "vähän" hermot kireällä. Harmittaa kun tulee tiuskittua vanhemmalle liian usein
. Tänään ajattelin, että ihanaa kun menen töihin keväällä eikä mun tarvi joka aamu keitellä puuroja, pyyhkiä pöytiä ja kaatuneita maitoja jne. Tää on kyllä ehdottomasti ollut elämäni raskainta aikaa, vaikka paljon on jo koettu kun ikää 40 ja risat. Oisko vinkkejä millä sais lehmän hermot?
Hermoja kysyvää toimintaa on ja mulla on tästä työnpaljoudesta johtuen "vähän" hermot kireällä. Harmittaa kun tulee tiuskittua vanhemmalle liian usein