yhdynnässä,käsin,sormin..suuseksissä..
Nykyääns e on jo helppoa,olen oppinut vasta vuoden aikana miten saan tehntyä itsellni g-pisteorgasmin..olen nyt 24 ja sain ensimäisen orgasmin yhdynnässä ilman klitoris stimulaatiota vuosi sitten!
Tätä ennen nautin kyllä seksistä,en tiennyt mitä se voi olla..
Nykyinen mieheni myös ottaa minut tosi hyvin huomioon,tätä ei monet ole tehneet.
Olen myös treenannut lantionpohjan lihakseni kuntoon,ja olen suhteellisen tiukka.Muutama mies on ollut sellanen ettei ole kauaa mennyt kun on tullut,ei vain pysty pidättämään.
Itse huomaan tämän myös..
sanotaan että kun saan itselleni tehtyä g.pisteorgasmin käsin,hieromalla g pistettä (kaksi sormea) ja samalla stimuloin klitorista,sitten kun se orgasmi on päällä/menossa niin emättimeni lypsää ja supistelee..tuolloin se puristus tuntuu sormissa ja se on oikeasti tosi kova!siis oikeasti yllätyin!en yhtään ihmettele että mieheni joutu lopettamaan orgasmini ajaksi esim työnnöt!ensin kummastelin tätä ja meis sanoi ettei oiekasti vain psyty liikkumaan sillon sisälläni ja joskus se jopa sattuu jos jää sisälle odottamaan.miehelläni ei ole mitään jumalattoman kokoista vehjettä.
Ja jännää on että orgasmin jälken nuo lihakset eivät tosiaankaan rentoudu,päinvastoin.tuntu uetä ovat jotenkin heränneet ja pitä jatkuu vielä sen jälkeenkin ja sitten on helpompi itsekkin alkaa supistelemaan niitä tarkoituksella.
Olen sitä mieltä että pitää opetella tuntemaan itsensä,omasta mielestäni tuo tapa jolla saan itselleni nopeiten kunnon orgasmin niin on helpo tapa löytää itsestään ne paikat..ja sittenhän ne voi näyttää miehelleenkin "kun täät täältä näin ja tosta noin ni johan irtoo"..yuskon myös että miehelle on ilo tehdä naisensa tyytydetyksi,ja onhans e vaiekaa jos ei tiedä mistä toinen tykää.
Sain viimeksi tänään,oman käden kautta

ei ollut mies lähettyvillä..me kyllä harratsetaan seksiä jokapäivä..kummankaan itsetyydytys ei ole toiselta pois..mies saatta tehdä sitä parikin kertaa päivässä mutta silti hoitlee minut illalla jos haluan.
Mites ap itse?