3
3v tyttö
Vieras
Meillä 3v 3kk ikäinen tyttö, ja nyt varmaan viikon verran taas leikitty PELKKÄÄ kotia, kulkee siis nuken kanssa, tekee sille ruuat, vie päiväkotiin (minun syliin) ja lähtee töihin itse, hyvästelee vauvan, kulkee bussilla ja leimaa bussikorttia, jne..
Sitten eilen vauva oli sairas, soitti minulle päiväkottiin että vauva on sairas ja jää kotiin, sitten soitti töihinsä ja samat asiat kertoi.
Hoivasi vauvaa varmaan pari tuntia jne..
Sitten käypi vauvan kanssa kaupassa, (ensin levittelee ostokset ympäri asuntoa ja sitten keräilee koriin ja pohtii että "mitäs sitten tarvittiin, voivoi kun se kauppalista jäi kotiin")
Sitten välillä hoputtaa vauvaa että kiire kiire, ei nyt ehdi jäädä kiukuttelemaan mennään nyt, me myöhästytään.
Jessus että tuollainen pieni lapsi imee itseensä kaikkea ympäristöstään.
Sitten eilen vauva oli sairas, soitti minulle päiväkottiin että vauva on sairas ja jää kotiin, sitten soitti töihinsä ja samat asiat kertoi.
Hoivasi vauvaa varmaan pari tuntia jne..
Sitten käypi vauvan kanssa kaupassa, (ensin levittelee ostokset ympäri asuntoa ja sitten keräilee koriin ja pohtii että "mitäs sitten tarvittiin, voivoi kun se kauppalista jäi kotiin")
Sitten välillä hoputtaa vauvaa että kiire kiire, ei nyt ehdi jäädä kiukuttelemaan mennään nyt, me myöhästytään.
Jessus että tuollainen pieni lapsi imee itseensä kaikkea ympäristöstään.