Meinaan tätä: Ulkona on n.15 astetta ja tulee, välillä sataa. Lapsilla on collegepuvut ja tuulipuvut. Mukaan sadevaatteet. Niin voisin lyödä vetoa, että kun haen ne, niin niillä on päällä aivan kaikki, college, tuulipuku, sadetakki. Eli ihan älyttömästi liikaa.
Männäviikolla kun aamuisin oli +10 (laiton verskat) ja iltapäivällä +25 niin verskat ja pitkähihaiset oli edelleen päällä. Lienevät olleet sisälläkin samoissa koko päivän (ruokatahroista päätellen).
Ovat siis ryhmiksessä varahoidossa, oma pph pukee kuten minäkin pukisin.
Onko kyse siis vaan siitä, että nillä ei ole aikaa ajatella tämmöstä?
Männäviikolla kun aamuisin oli +10 (laiton verskat) ja iltapäivällä +25 niin verskat ja pitkähihaiset oli edelleen päällä. Lienevät olleet sisälläkin samoissa koko päivän (ruokatahroista päätellen).
Ovat siis ryhmiksessä varahoidossa, oma pph pukee kuten minäkin pukisin.
Onko kyse siis vaan siitä, että nillä ei ole aikaa ajatella tämmöstä?