Miten teidän n.9kuiset nukkuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja z
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

z

Vieras
Meillä tyttö menee nukkumaan 21.30-22 aikaan ja nukkuu koko yön heräämättä. Usein herään itse aamulla 8-8.30 ja oon ihan hädissäni kun ei tytöstä oo mitään kuulunut. Meen katsomaan ja siellä toinen nukkuu, mutta herää yleensä 10 min sisään tästä.
Päiväunille menee jo kl 11 ja saattaa vetää unta jopa 3h, illalla vielä yhdet unet 30-60min..
Onko ihan normaalia? Tuntuu että nukkuu tosi paljon...

Mulla tyttö 8.5kk ja nukkuu:
-yöunet 21-08 heräämättä
-päiväunet 11-14
-toiset päiväunet 16-18

lapset vain tarvitsevat paljon unta :)
jostain netistä luin, että alle 2v nukkuvat suurinpiirten 14-17h/vrk

Eiköhän tuo normaalia ole jos on aina ollut noin hyväuninen. Myönnän että itsekin tuli joskus ihmeteltyä lapsen nukkumisen määrää ja käytyä tarkistelemassa.

kiitos vastauksista.. :) ja ei, joka aamu en ole hädissäni vaan alkuun olin.. tyttö alkanut nyt vasta nukkumaan noin "myöhään", ennen heräili "jo" 7 aikaan..
Musta tuntuu vaan hassulta kun kaverin 3kuinenkaan ei nuku suurinpiirtein yhtä paljon.

meillä viikon vajaa 9kk. yö unille 19-19.30 nukkuu heräämättä 6-7.
päikkärit n. tunnin 8 tai 9 aikaan, toiset 12-13 aikaan, reilu tunti. joskus illalla pienet unet. on mahtavaa, kun illalla jää omaa aikaa, toisaalta olisi mukava nukkua aamulla pidempään mutta ihan hyvä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos vastauksista.. :) ja ei, joka aamu en ole hädissäni vaan alkuun olin.. tyttö alkanut nyt vasta nukkumaan noin "myöhään", ennen heräili "jo" 7 aikaan..
Musta tuntuu vaan hassulta kun kaverin 3kuinenkaan ei nuku suurinpiirtein yhtä paljon.

Senpä takai lapsia ei saisi vertailla keskenään, ne ovat kaikki omia yksilöitään. Toinen saattaa tarvita monta tuntia enemmän unta päivässä kuin toinen ja myös kaikki kehittyvät ihan omaan tahtiinsa :)

meidän 9kk nukkuu aika samanmoisesti ellei jopa enemmän;
yöunille 22-23, herää aamulla 9-10. Päiväunille menee 12 aikoihin ja toisille 17 maissa.
Päikkäreitä nukkuu vaihtelevasti 1-2h molemmilla kerroilla.

Yhteistyössä