K
"köyhä"
Vieras
Siis laskeskelin että isäkuukauden pitämisestä tulee noin parin tonnin "tappiot". Minä menetän osan tuesta miehelle, mies saa vain 70 % palkasta isäkuukauden ajalta ja sen lisäksi menee kotihoidontuki (6 viikoksi?) eli rahallisesti aika iso potti.
Miten teillä oli varaa? Vai oonko mä käsittäny isäkuukauden tulot jotenkin väärin.
Miten teillä oli varaa? Vai oonko mä käsittäny isäkuukauden tulot jotenkin väärin.