Miten teilä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 44

Vieras
Kertokaapa naiset annatteko miehellenne käsihoitoa tai otatteko suihin kuukautisten aikana jos tuntuu että sisään ei voi päästää? Tarkoitan että jos mies on muutenkin mukava, niin poistatteko paineet vaikka nukkumaan mennessä jos nätisti pyytää ja on kova tarve. Meillä ei oikein käy muuten kuin pilluun silloin kun sopii ja suihin ottoa nyt ei muutenkaan kun ei kuulemma nappaa.
Muuten pitäisi itse kuulemma hoitaa tuollainen asia.
Seksi on muuten kyllä ihan ok. Johtuneeko että ei olla vielä oltu yhdessä kuin pari vuotta.

Jos tilanne olisi tuo minulla miehen kanssa ja lähettäisin ukon vessaan runkulle, se kertoisi yksiselitteisesti siitä etten kyseistä miestä halua; eli teoreettinen syy ylipäänsä olla hänen kanssaan olisi jokin muu kuin oikea parisuhde. Tosin en sellaista syytä osaa kuvitella, joten en taatusti olisi miehen kanssa, jota (varsinkaan vasta pari vuotta jatkuneessa suhteessa) en alkaisi haluta, kun huomaisin hänen olevan kiihottunut ja halukas. Jos sitten jokin "sottaisuus"-este sattuisi olemaan, niin enpä kumminkaan malttaisi olla imuttelematta, hyväilemättä, kaikin mahdollisin tavoin nautiskelematta hänen halukkuudestaan, ja saisi hoidella samoin minuakin - jos nyt jostain syystä yhdyntä ei käy, niin käsin, ja jos sekään ei kävisi, niin hoitaisin sitten itse. Mutta aina on kuukautisista huolimatta (ja huolimatta myöskään mm. synnytyksen jälkeisestä selibaatista sekä myös normimenkkoja hankalammista ja epäsäännöllisemmistä vuotohäiriöistä, jotka onneksi jo historiaa) yhdessä leikitty jollakin soveltuvalla tavalla. Enhän mitenkään voi vastustaa rakastamaani ja haluamaani ihanaa miestä, joka himokkaana siinä vieressä kyhnää, kyllä se herättää omat halut välittömästi, ellen ole totaalisen kipeä = lähinnä sairaalakunnossa!

Kyllä meillä on halut ihan normi mitoissa, ainakin kun vaimolla ei ole kuukautisia. 2-3 kertaa viikossa rakastellaan. Kaikkea muuta voi silloin mutta ei sitä suihin ottoa.
Käsin hän ei ole koskaan ollut kovin innokas tekemään, eikä kovin käteväkään. Kuukautiset sitten himmentävät hänet totaalisesti, ja näin on kuulemma ollut aina.
Kiitos vaan perinpohjaisesta vastauksestaJ.uuri tuota tarkoitin että jos mies pyytää vaan purkamaan paineet niin teet sen ihan koska välität hänestä, vaikket sitten itse siitä juuri silloin ihme kiksejä saakaan.
Onhan parisuhde muutakin, mutta en minä jättäisi toista ilman pyydettäessä.
Jonkun on tietysti helppo sanoa että kun olet mies.

Kyllä hoitelen käsin tai suulla menkkojen aikana. Yleensä otan jopa jotain "ekstraa" mukaan, esim. runsaasti liukkaria käsihoidossa. Yhdyntääkin harrastamme menkkojen aikana suihkussa. Ei nyt ihan parin-kolmen ensimmäisen päivän aikana, mutta viimeistään neljäntenä päivänä.

Minäkin ajattelin ennen että en pystyisi harrastamaan seksiä (siis yhdyntää) menkkojen aikana, mutta tavattuani nykyisen mieheni en malttanut olla ilman kokonaista viikkoa ja päätin kokeilla suihkussa. Todella hyvin se sujuu, ei tule edes sotkua kun otetaan suihkunletku mukaan hommiin :)

Kyllahan sita voisi toista hellia, jos tunnelma muuten on hyva, ja mies ystavallinen ja suloinen, eli jos minulla on hyvat rakastavat fiilikset miesta kohtaan, niin toki voin avittaa hanta suullani ja kasillani, vaikka sisalle en paasta enka halua menkkojen aikaan.

tietysti erikseen jos olen menkkakivuissa ahdistuneena ja silloin toinen pyytaisi, silla silloinhan han ei ottaisi huomioon minun tukalaa olotilaani, ja tama loukkaisi.

Eli helli naistasi menkkojen aikaan, niin han voi olla suopeampi antamaan esim suuseksia tms.

"Little miss" kirjoittikin tuossa jotain mikä minulta unohtui edellisestä viestistä... Eli jos naisella on kovat kivut menkkojen aikana (lääkkeet ei aina auta) on ihan ymmärrettävää että ei innosta sekstailla. Kuten sanoin, en minäkään parina ekana päivänä anna tulla sisään, ja se johtuu ihan niistä kivuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 44:
Kiitos vaan perinpohjaisesta vastauksestaJ.uuri tuota tarkoitin että jos mies pyytää vaan purkamaan paineet niin teet sen ihan koska välität hänestä, vaikket sitten itse siitä juuri silloin ihme kiksejä saakaan.
Onhan parisuhde muutakin, mutta en minä jättäisi toista ilman pyydettäessä.
Jonkun on tietysti helppo sanoa että kun olet mies.

...niin siis nimenomaan EN tuota tarkoittanut, että tekisin "palveluksen" saamatta itse kiksejä, vaan sitä ettei sellaista tilannetta oikein millään pääse syntymään, kun alan haluta itse viimeistään silloin kun huomaan miehen haluavan, ja teen mitä teen, koska omat himot pakottaa! Vähän hassu tilanne tuollainen, että "hoidellaan paineet pois" toiselta vaikkei itseä haluttaisi. Olisi kuin vessatoimitus, tai hartiahieronta... Luulen, että itseltäni vähän menisi fiilikset jos mies vain viileenä räpläisi/nuolisi mua että pääsisin laukeamaan, eikä itse syttyisi ollenkaan. Kyllä tuo vuorovaikutus on meille molemmille aika oleellista - halut hyytyy jos molemmat ei ole mukana. Mutta kyllä kovan kalun ja halukkaan miehen näkeminen ja koskettaminen saa minulla oitis hyrräämään, vaikka kuinka olisi ajatukset olleet muualla, eikä tarvitse "säälistä uhrautua" :) Vaikka JOS jostain ihmeen syystä kävisi niin että mies ehtisi kerjuulle, toki jeesaisin - kyse on vain siitä, että en millään toistaiseksi ole onnistunut pysymään siinä touhussa välinpitämättömänä, vaan alan "automaattisesti" haluta itsekin! Ei voi mitään.

Yhteistyössä