Miten teillä edistyy lauantai-ilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timangi-

Aktiivinen jäsen
16.10.2008
8 242
1
36
Kahvia kupposessa(jaksan valvoa viisut) isommat muksu huitelee jossain pihalla, kuopus kylpee ja mies laittaa uutta konettansa. Mahat täynnä ruokaa, sipsit kulhossa. Valtakunnassa kaikki hyvin :wave:

Mies mökillä, minä yksin kotona, paitsi että kissa nukkuu ullakolla. TV melskaa selän takana ja mä pörrään netissä. Vähän on ankeeta. Mietin laittaisinko jotain %-juomaa pakkaseen jäähtymään vai pitäytyisinkö vesilinjalla?

Kokattiin lasten kanssa intialaista ja sitä on nyt masut pullollaan. Jälkkäriksi namia ja äipälle suklaata :heart:
Isommat meni yläkertaan kattomaan nelosen leffaa, mä jäin alas juniorin kanssa. Junnu kattelee Mummoa ja mä surffaan samalla netissä. Mietin jaksaisko tässä vielä roikkua vai lähtiskö lukemaan uusia kirjalöytöjä joita tänään tarttui mukaan kaupasta. Lapset tahtoo katella euroviisut, joten pitäis sinnitellä hereilläkin.
Ihana ja leppoisa lauantai-ilta meillä :)

Meillä kauhea ongelma. Saatiin kutsu miniäntekeleen perheeltä huomenna kahveelle - hullu perhe, toivovat tosiaan että me kaikki 7 tullaan...- ja nyt sitten mietin mitä tuliaiseksi tutuille mutta kuitenkin vielä vieraille ihmisille.

Teinit vietää iltaansa kuka missäkin, taapero isän kanssa saunassa ja tyty rinnalla syömässä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja lapset:
Kokattiin lasten kanssa intialaista ja sitä on nyt masut pullollaan. Jälkkäriksi namia ja äipälle suklaata :heart:
Isommat meni yläkertaan kattomaan nelosen leffaa, mä jäin alas juniorin kanssa. Junnu kattelee Mummoa ja mä surffaan samalla netissä. Mietin jaksaisko tässä vielä roikkua vai lähtiskö lukemaan uusia kirjalöytöjä joita tänään tarttui mukaan kaupasta. Lapset tahtoo katella euroviisut, joten pitäis sinnitellä hereilläkin.
Ihana ja leppoisa lauantai-ilta meillä :)

missä teijän iskä on?

Lapset syö karkkia ja kattoo telkkaria, mun alko tekee mieli hernekeittoa, joten mies sitä mulle tuolla väsää, ja mä tässä surffaan sen aikaa. Illaksi käytiin ostamassa karkkia ja joku leffa katotaan.

Sain velvoiteoikeuden luettua =)
Kohta teen lettutaikinan ja jatkan sitten rikosoikeutta. Loppuperhe palautuu kyläilyreissulta varmaankin tunnin sisään. Toivottavasti se kaveri, jota kävivät treffaamassa osaa tummentaa meidän auton lasit, säästyisi sellaiset 250?

Olin yllättynyt Maailma kylässä -festareilla siitä, kuinka monia aktivisteja muksut tuntevat ihan omillaan. Ostin lautapelin ihmisoikeuksista sieltä. Likat hommasivat kotiloilleen kunnollisen terraarion kotimatkalla. Kävin äitini kanssa kenkäkaupassa ja mukaani lähtivät 2000-luvun ensimmäiset korkkarini (uudessa työssäni on pukukoodi). Olen onnellinen esseeni edistymisestä ja olo iltaa kohden alkaa olla aika väsynyt.

Huomenna ajattelin lähteä kokeilemaan, miltä tuntuu olla ulkona tällingissä. Olen vuorokauden sisään hankkinut pari meikkituotetta, kesämekon ja korkokengät. Saattaa olla hieman drag queen -fiilis aamulla, mutta parempi treenata ennen kuin töissä yrittää samaa.

Istun koneella, mies omalla koneella tekee opinnäytetyön alustuksia. Esikoinen ulkona kavereidne kanssa. Keskimmäinen ja kuopus leikkivät keskenään. Kohta hakaisen kahvia kuppiin, telkkua voisi katsoa ja koiran kanssa käydä ulkona.

Tyttären synttärit juhlittu ja kakku syöty. Istuksin kahvilla ja surffailen, laitan ruokaa. Oisin tehnyt nakkisoppaa extempore, mutta ei ole perunaa. :/ Keitän nyt sitten pasta-porkkana-nakki-keittoa, saas nähdä voiks sitä syödä. Olis ollu ehkä fiksumpaa tehdä nakkisoosi mutta kun mun tekee mieli soppaa...

Mies tuli lasten kanssa juuri ulkoilemasta, minä sain aerobicattua ja käytyä suihkussa sillä aikaa. Kohta pitäisi laittaa lapset nukkumaan. Ei ole mitään kiirettä minnekään kenelläkään ( ainakaan toistaiseksi) koko viikonloppuna :heart: