Miten teillä jaetaan "yövuorot"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan pikkuvauva aikana mieskin heräili välillä yöllä, koska vauva siis heräili kauhean usein huutamaan, sai munkin hermo välillä levätä. Jos noin voi sanoa.

Nyt taapero aikana mies herää vapaapäivinä (eli v-loppuisin) yöllä muutaman kerran kun lapsikin, ja aamulla sitten nousee taaperon kanssa että saan nukkua pidempään.

[QUOTE="VIERAILIJA";22007899]Ei meillä mies ole koskaan yyöllä noussut vauvan tai lapsen takia. Meillä on neljä lasta ja olen ajatellut, että se on äidin työ. Sitä varten kai lomat ovat? Joka pitää, se hoitaa pääasiassa.[/QUOTE]

Minä olen taas ajatellut että meillä molemmat ovat halunneet lapsia ja siis samalla molemmat ovat olleet valmiit btekemään töitä näiden eteen. Toki toisen ollessa töissä päävastuu on kotonaolijalla, mutta joskus voi tilanne kääntyä siihenkin että kotonaolijalla on rankempaa kuin töissäkäyvällä ja toki silloin on jo ihan asiallistakin auttaa sen minkä pystyy.

Siinä vaiheessa kun ite palasin töihin ja mies jäi kotiin, ei minullekaan tullut mieleen että voisin heittää kaiken vastuun lapsista miehelle.

Yhteistyössä