V
"vieras"
Vieras
Meillä on pojat 8 ja 9vee. Ja tähän mennesä mä olen ollut kesät kotona. Mut nyt olen töissä koko kesän ja niin on mieskin.
Meillä on myös kaks alle kouluikäistä lasta.
Voin sanoa,etten uskalla jättää nuita poikia koko päiväksi ilman valvontaa kotiin. Sitä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu.
No ratkaistiin tämä asia niin,et otettiin kaks pienintäkin kesäksi pois päiväkodista. Palkkasin yksityisenhoidon tuella hoitajan kotiin pienemmille ja on samalla isompien vahtina.
Itselle tästä ratkasusta ei paljoa jää käteen mut vaihtoehtoinan paras.
Meillä on myös kaks alle kouluikäistä lasta.
Voin sanoa,etten uskalla jättää nuita poikia koko päiväksi ilman valvontaa kotiin. Sitä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu.
No ratkaistiin tämä asia niin,et otettiin kaks pienintäkin kesäksi pois päiväkodista. Palkkasin yksityisenhoidon tuella hoitajan kotiin pienemmille ja on samalla isompien vahtina.
Itselle tästä ratkasusta ei paljoa jää käteen mut vaihtoehtoinan paras.