miten tekisimme bändin ruokailun kanssa? koskee hääasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos otamme pitopalvelusta myös bändille ruoan, se tekee 200 euroa eli minusta kohtuuttoman paljon lisähintaa...bändi ei ole vielä paikalla varsinaisen ruokailun aikaan, joten mietin olisiko törkeää tarjota iltapala / tilata pitopalvelulta joku edullinen ruoka erikseen bändille? mitä sinä tekisit?

onks pitopalvelu käsittäny niin et niiden täytyy tulla eri aikaan kestittää toi 6hengen poppoo? luulen et soittajapojat on tyytyväisiä mikrotettuun hääevääseen, eli laskette "vieraita" 6enemmän, niin varmaan halvempaa? vai onko teidän ruokailun hinta 33e/vieras?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei bändi ruokaillut ollenkaan. Niillehän maksetaan soitosta ei ne syömään tule ellette toisin sovi.

Kyllä mun mielestä on ihan itsestään selvää, että ruoka tarjotaan.ja niin tuntuu yleinen tapa olevan..

just tuota mietin että jos tilaisi kinkkukiusauksen tms.

Mun mielestä hyvä idea tilata sieltä pitopalvelusta jotain muuta pientä,jota voivat syödä kun tulevat. tietysti tarjoatte sitä iltapalaa sit myöhemmin. JOS siis eivät tosiaan ole paikalla ruokailun aikana

Alkuperäinen kirjoittaja ohho:
onks pitopalvelu käsittäny niin et niiden täytyy tulla eri aikaan kestittää toi 6hengen poppoo? luulen et soittajapojat on tyytyväisiä mikrotettuun hääevääseen, eli laskette "vieraita" 6enemmän, niin varmaan halvempaa? vai onko teidän ruokailun hinta 33e/vieras?

ruokailun hinta on tuo. tai itse asiassa 36 euroa / hlö, en jaksanut ihan eurolleen laskea..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ruokailun hinta on tuo. tai itse asiassa 36 euroa / hlö, en jaksanut ihan eurolleen laskea..

ai. no tulipa halvaksi mennä kotona naimisiin! :D

ja bändi tulee kalliiksi, soittokaan kun ei ole ilmaista lystiä..

Meillä oli kanssa 6 henkinen bändi ja he söivät smaa ruokaa kuin hääväkikin. Meillä oli kiusauksia ja salaattia+ muuta herpeitä. olivat kovin tyytyväisiä kun oli erilainen ruoka ikä se perinteinen häämenuu. Ovat kuulemma jo siihen kyllästyneet ku koko kesän saa smaa sapuskaa puputtaa. Eli voi ihan hyvin tilata heille erilaisen ruuan tai tarjota iltapalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ai. no tulipa halvaksi mennä kotona naimisiin! :D

ja bändi tulee kalliiksi, soittokaan kun ei ole ilmaista lystiä..

mä tiedän että harmittaisi jälkeen päin jos menisimme "vain" kotona naimisiin ;)
mutta bändin hinta tosiaan nousisi yli 200 eurolla jos tarjoamme saman ruoan...pihiä ehkäpä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja viime kesän morsian:
Meillä oli kanssa 6 henkinen bändi ja he söivät smaa ruokaa kuin hääväkikin. Meillä oli kiusauksia ja salaattia+ muuta herpeitä. olivat kovin tyytyväisiä kun oli erilainen ruoka ikä se perinteinen häämenuu. Ovat kuulemma jo siihen kyllästyneet ku koko kesän saa smaa sapuskaa puputtaa. Eli voi ihan hyvin tilata heille erilaisen ruuan tai tarjota iltapalaa.

toki mekin tarjoaisimme saman ruoan, jos jo itsellämme olisi edullisempi ruoka. mutta varmistan vielä, etteivät ole paikalla ruoan aikaan ja soittelen pitopalveluun :)

Alkuperäinen kirjoittaja SS-Polt:
Meillä ei bändi ruokaillut ollenkaan. Niillehän maksetaan soitosta ei ne syömään tule ellette toisin sovi.

Sikamaista :D

No meille ei tullut edes mieleen laskea bändiä ruokailijoihin. Söivät kyllä, mutta pitopalvelu ei veloittanut mitään heistä. :) Kysyttiin asiasta kesken häiden kun tajuttiin. Samat sapuskat riitti, mitä oli maksetuille vieraille varattu.

Ihan tosi? Voiko kukaan olla noin törkeä. No hirviömorsiuspari voi ja te olette olleet sitten sitä isolla H:lla.
Meinaatko että pitää soittaa monen monta tuntia ilman ruokaa. Tuskin annoitte mitään juomaakaan.
Me annettin bändin pojille eväät vileä mukaaankin ja juomat kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja SS-Polt:

Sikamaista :D

No eikä ole. Bändi tuli vasta illemmalla ja lopettivat jo ennen iltapalaa tai siis yöpalaa. Tullut mielen viereenkään alkaa ny niille vielä jotain eväitä hankkimaan 3 tunnin keikan takia. Tietty eri asia jos ovat kauemmin.

Yleensä bändin pojilla on toiveena voileipiä ja virvokkeita taukotiloihin, harva nyt varmaan pitopöydästä syömään tulee. Näin on siis aina ollut kun olen tilaisuuksiin tilannut bändin soittamaan. Joten voileivät tms. riittänevät mainiosti.

Musta riippuu siitä, monelta ruokailu on ja monelta bändi aloittaa. Ei todellakaan tarvitse pyytää heitä 2h aiemmin paikalle syömään muun hääväen kanssa. Syövät sitten sitä mitä on tarjolla, eli iltapalaa ja virvokkeita.

Alkuperäinen kirjoittaja olette sikoja:

Ihan tosi? Voiko kukaan olla noin törkeä. No hirviömorsiuspari voi ja te olette olleet sitten sitä isolla H:lla.
Meinaatko että pitää soittaa monen monta tuntia ilman ruokaa. Tuskin annoitte mitään juomaakaan.

No todella oli niin kallis jo se bändi että en koe itteeni sikamaiseksi. Tarjoilijat saivat kyllä syödäkseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja olette sikoja:

No todella oli niin kallis jo se bändi että en koe itteeni sikamaiseksi. Tarjoilijat saivat kyllä syödäkseen :)

Ok. No miksi soittajat ovat tarjoilijoita alempiarvoisia työntekijöitä?

voisitte katsoa, että bändi ei soita liian kovalla volyymilla. Mikään ei ole niin ärsyttävää häissä, kuin joutua kuuntelemaan musiikkia ylikovalla äänellä ja yrittää samalla keskustella hääväen kanssa. Kuulohan siinä menee. Yksissäkään häissä en ole ollut, missä bändi olisi soittanut kohtuullisella äänenvoimakkuudella.

Yhteistyössä