alan nyt kesäloman jälkeen 8.9 alkae tekemään 75%:sta työaikaa(30h/vko)Teen vuorotyötä.Olen tässä pähkäillyt, että tekisinkö lyhyempiä työpäiviä vai yhden vapaan enempi viikossa...tai meillä se ei ihan ehkä noin yksioikeisesti mene, mutta jos aamuvuoro on norm 7.30-15.30, niin sitten lyhennetyllä työajalla olis esim 7.30-13.30
Siinä olis se hyvä puoli, että olis ajoissa kotona, kun ekaluokkalainen tulee kotiin, mutta toisaalta jos teen täyden työpäivä/päivät saan yhden vapaan enempi
Siinä olis se hyvä puoli, että olis ajoissa kotona, kun ekaluokkalainen tulee kotiin, mutta toisaalta jos teen täyden työpäivä/päivät saan yhden vapaan enempi