Miten tekisit: yöimetys 6kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uninen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uninen

Vieras
Kertokaa miten tekisitte, ku ite en tiiä mikä "fiksuinta".

Poika 6kk menee kasilta nukkuu. Imetän sen enne kuin ite meen nukkuu 23-24 (siis "herätän syömään, itse ei herää nälkäänsä) . sit herää vasta kuuden seitsemän aikaan syömään.

Jos taas jätän tuon 23 syötön väliin, poika herää kolmen aikaan nälkäänsä. ja siitä sitten nukutaan reippaasti aamuun.

kumpi fksumpi taktiikka? nyt olen ekaa suosinut, kun mmun ei tartte keskellä yötä herätä syöttämään. mutta olisko parempi antaa pojan nukkuu niin pitkään kun haluaa, eikä herättää syömään (vaikka silloin hyvällä ruokahalulla kyllä uppoaa)

Antaisin pojan nukkua niin kauan että herää syömään. Ja kun ikää on kerran jo 6kk niin kiinteää ruokaa illalla pikkuhiljaa.. tiiä vaikka nukkuis aamuun kiinteällä ja ämmällä....

joo, vastaukset yksimielisii. taitaa olla vähä itsekästrä herätellä poikaa syömään (vaikka sille hyvin maistuuki eikä juuri herää.)

syötän kiinteetä 2 krt vrk. illalla ennen nukkumaanmenoa meillä on kunnon sose+maito tankkaus.

En herättäisi. Ja muutenkin voi ihan pian lopettaa itsekin sen heräilyn :) Omaan huoneeseen siirtäminen toimi meillä, mutta monesti lopettavat "just kun ei enää jaksaisi". Joten tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En herättäisi. Ja muutenkin voi ihan pian lopettaa itsekin sen heräilyn :) Omaan huoneeseen siirtäminen toimi meillä, mutta monesti lopettavat "just kun ei enää jaksaisi". Joten tsemppiä!

Niin, unohdin vielä, että JOS ei lopeta itse, niin vetäisin takarajan 8kk kohdalle ja silloin palvelut pois. Siis minun mielipiteeni. Helposti vaan jää sitten jo tavaksi.

Yhteistyössä