Miten terolutit ja clomit toimii???Auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Minulla on ollut todella epäsäännölliset kuukautiset vuoden ajan ja vuotoa miltei koko ajan kierrosta. Lasta on yritetty jo reilun vuoden. Vuotojen syytä on tutkittu kovasti, mutta selvää syytä ei ole löydetty.

Nyt sain terolut kuurin ja sen perään clomit ja sitten kahden käyttö kerran jälkeen pitää mennä ultraan. Lääkäri selitti asiat todella epäselväksi, joten kysyisinkin, miten nämä lääkkeet toimivat.

Nyt olen syönyt reilun viikon terolutteja ja tänään tuli taas vuotoa!? Milloin se on sitten paras aika tulla raskaaksi? Ja tarkoittaako se, että aloitan clomit kierron 3. päivä, että aloitan ne kolme päivää sen jälkeen kun olen lopettanut teroluttien käytön?

Kokeneet auttakaa, olen hieman pihalla :/

Minulla on ollut todella epäsäännölliset kuukautiset vuoden ajan ja vuotoa miltei koko ajan kierrosta. Lasta on yritetty jo reilun vuoden. Vuotojen syytä on tutkittu kovasti, mutta selvää syytä ei ole löydetty.

Nyt sain terolut kuurin ja sen perään clomit ja sitten kahden käyttö kerran jälkeen pitää mennä ultraan. Lääkäri selitti asiat todella epäselväksi, joten kysyisinkin, miten nämä lääkkeet toimivat.

Nyt olen syönyt reilun viikon terolutteja ja tänään tuli taas vuotoa!? Milloin se on sitten paras aika tulla raskaaksi? Ja tarkoittaako se, että aloitan clomit kierron 3. päivä, että aloitan ne kolme päivää sen jälkeen kun olen lopettanut teroluttien käytön?

Kokeneet auttakaa, olen hieman pihalla

.......................................................................................

Hei!
Noista oudoista vuodoista en osaa sanoa, mutta teroluteista ja clomifeneista on kokemusta.
Minä söin teroja noin kymmenisen päivää ja sitten parin päivän päästä tuli menkat. (se ensimmäinen menkkapäivä on kierron ensimmäinen päivä eli kp1) Sitten lääkärin ohjeen mukaan otin clomifenia esim. mulla oli ohjeena kp 5-9.
Paras aika raskaaksi tuloon vissiinkin olisi tuossa noin kp 16-18 mutta on hirveen yksilöllistä.
Me ollaan yritetty ihan pian kaksi vuotta enkä ainuttakaan plussaa ole saanut.........Toivottavasti teillä tärppää paremmin.
P.S. Vaadi lääkäriä selittämään tarkoin kaikki asiat. Mulla kävi julkisen lääkärin kanssa niin että jouduin vaihtamaan yksityiseen koska en saanut vaatimiani seuranta ultria ja lääkäri oli tosi rutinoitunut vanha ukko.....

Söin pari vuotta molempia,useita keskenmenoja.Pääsin lähetteellä laparoskopiaan ja yhdet kuukautiset ehti tulla ennen raskautta.
Nyt jaloissa pyörii syyskuussa 2v täyttävä poika.
Minulla oli syynä kaikkeen monirakkulaiset munasarjat.

Mikä on laparoskopia?
Minulla on myös munasarjojen monirakkulatauti, tänään sain tietää ja lääkkeeksi sain clomit. Muuta tietoa en sitten saanutkaan, ja se on varma että tänä yönä ei uni tule, kun kysymykset pyörii päässä. :'(

Yhteistyössä