Miten tiedostaisin käyttäytymiseni..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ff

Vieras
Siis hölmö otsikko mutta mietin sitä että miten pystyisin tarkasti määrittelemään minkä takia joskus käyttäydyn miten käyttäydyn. Saan toisinaan jotain ihme provo kohtauksia jolloin haastan miesystävälle riitaa jostain typerästä asiasta. En haluaisi että sellasta enää tulisi ja mietinkin sitä just että miten saisin sen selville että mitä ennen sitä provo kohtausta tapahtuu että tietäisin lopettaa ajoissa?? Pitääkö se vaan selvittää itse, tuskin kukaan muu voi auttaa asiassa?? Minua pelotaa käytökseni, havahdun sitten vasta jälkeenpäin kun riita on ohitse että mitä tuli tehtyä, sitten ei anteeksipyynnöt enää kamalasti auta. Mies sanonu että pelkää että saan taas raivokohtauksia.

T.hölmöjä kyselevä.

Mun mielestä sulla on kolme vaihtoehtoa:
1.) Miettiä asiaa itse
2. Miettiä asiaa yhdessä miesystänän kanssa ja pyytää häntä antamaan merkki kun kohtaus lähestyy hänen mielestään
3.) Mennä psykologin juttusille

lisää vASTAUKSIA VIELÄ:?? aion käydä psykologilla kun siellä käyn muutenkin, ei ole vaan juteltu tästä asiasta vielä. Miehen kanssa ollaa vielä riidoissa eikä nähdä kuin vasta viikon päästä ehkä ehtisin ennen sitä puhumaan psykolohgin kanssa ja tietty sit miettiä itseki. mutta mitä mieltä muut olette

Yhteistyössä