miten tohon acerin läppikseen saa wlan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "öö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"öö"

Vieras
yhteyden päälle,painelin noita nappuloita mistä sen pitäis tulla päälle,ei tule päälle..ei tolla pääse nettiin ollenkaan..tänään ostettu toi uusi läppis ja en pääse nettiin :(
osaisko joku auttaa?
tää on mun eka acer kone.hp:s on ainakin sivulla toi wlan näppäin mistä saa päälle mut aceris ei oo semmost?

Entä jos vaan otat esille ne kaikki langattomat yhteydet, jotka tarjolla ja yrität yhteyttä johonkin niistä? En itse koskaan painele mitään nappeja, riittää, että isken sen oman salasanan sinne langattomaan kotiverkkoon ekalla kerralla.

[QUOTE="öö";22870389]siis kun toi ei löydä yhtään verkkoa..ei mitään yhteyttä mihinkään kun en saa wlania päälle..[/QUOTE]

ei se löydäkkään jollei sulla ole itselläsi omaa wlan laitetta kotona josta se yhteys tulisi

[QUOTE="öö";22870402]mut mulla on se wlan yhteys koko ajan vanhas konees päällä,en kai muuten tässä kirjottelisi näitä juttuja :D[/QUOTE]

sitä ei voi tietää mistä sinä noita kirjoittelet, kun ei ole ajatustenlukija. auttaisi vissiin jos se kuka ikinä sen wlanin siihen vanhaan koneeseen laittoi, antaisi tiedot millä liität sen uudenkin wlaniin...

Mjoo... Itse jätän sen kaapelin roikkumaan tuohon wlan-tukiasemaan, että voin "naittaa" kaikki uudet tietokoneet siinä kerran, jos ei yhteyttä muuten ala löytymään. Ei tosin ole näiden uudempien kanssa tarvittu sitä kikkaa, mutta aiemmin kyllä.