H
Heini
Vieras
Meidän perheelle tarjoutui mahdollisuus muuttaa ulkomaille vähintää 3 vuodeksi todennäköisesti pysyvästi. Vakavasti harkitaan asiaan ryhtymistä mutta mulle tuli mieleen sellainen asia, että miten toimitaan lainojen kanssa? Talosta on lainaa mutta jos sen myy pois niin ei ole lainakaan enää. Ainoa ongelma on opintolaina :/ Tuskin voin sitä ulkomailta käsin maksaa Suomeen? Pitääkö se kerralla maksaa kaikki takaisin ennen muuttoa?
Kiitos jos joku osaa neuvoa tai tietää asiasta jotain!
Kiitos jos joku osaa neuvoa tai tietää asiasta jotain!