?
-
Vieras
Tilanne on se että koirani on mahdollisesti näykkäissyt lasta. En ole varma kun en ollut paikan päällä. Siis siskoni oli meillä lapsensa kanssa ja minä olin laittamassa keittiössä kahvia. Koirani nukkui omalla paikallaan. Lapsi oli aika innokas menemään silittämään koiraa ja sanoinkin monta kertaa että sitä ei saa nyt silittää kun se nukkuu. Siskonikin varmasti kuuli tämän. Kohta sisko huutaa kuitenkin minulle että koira puri, menin tietenkin salamana olohuoneeseen. Lapsi istui lattialla noin metrin päässä koirasta, ei itkenyt, eikä ollut mitenkään "shokissa", vaan ihan normaalisti.
Eikä ollut misssän jälkeäkään vaikka kysyin että mihin puraisi. Lapsi ei siis itse sanonut mitään. Sisko on tietenkin suuttunut ja vaikka mitä, mutta kun en voi olla ihan varma tekikö koira edes mitään, saattoi vain esimerkiksi haistella kättä. Siskoni on oikeasti ylihysteerinen joissakin asioissa. Tottakai jos koirani oikeasti näykkäisi niin tilanne olisi eri. Mutta kun ei jäänyt edes mitään jälkeä. Miten te itse toimisitte tässä tilanteessa?
Eikä ollut misssän jälkeäkään vaikka kysyin että mihin puraisi. Lapsi ei siis itse sanonut mitään. Sisko on tietenkin suuttunut ja vaikka mitä, mutta kun en voi olla ihan varma tekikö koira edes mitään, saattoi vain esimerkiksi haistella kättä. Siskoni on oikeasti ylihysteerinen joissakin asioissa. Tottakai jos koirani oikeasti näykkäisi niin tilanne olisi eri. Mutta kun ei jäänyt edes mitään jälkeä. Miten te itse toimisitte tässä tilanteessa?