Miten toimia tilanteessa kun tuntematon kolisuttaa postiluukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitinati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neitinati

Jäsen
12.04.2011
250
0
16
huh. Olen yksin kotona, lomalla. Tai siis koiran kanssa. Koira sai hirveen hepulin ja kuulin itsekin kolinaa, ajattelin että no se tulee rappukäytävästä vaan ja koira turhaan hermoilee. Sitten kuullosti siltä että posti tuli, menin hakemaan. No ei näkynyt postia. No sitten luukku aukesi. Joku siis availi sitä. Koira oli aivan raivona, hyppi pitkin ovea ja yritti purra luukkua. Itse säikähdin myös. En uskaltanut katsoa silmäreiästä..
Miten tälläses tilantees pitäs toimia?
Nyt ei oo kuulunu mitään, tais häipyä.

Kuulostaa vähän lapsen toiminnalta. Meillä naapurin lapset kolisuttelivat postiluukkua kun odottivat käytävässä kun äitinsä puki vauvaa. Sanoin lasten vanhemmille ja se loppui siihen.

Olisko joku lapsi asialla? Mä pistäisin koiran toiseen huoneeseen ja jos luukku vielä kolisee, niin reippaasti vaan huudat, että nyt loppui.

Mulla oli aiemmin naapurissa mummo, joka kävi huutelemassa postiluukusta koiralle. Eli saattaa olla myös joku seniili liikenteessä.

Kuka ihme tulee kolisuttamaan luukkua. Ajattelin että se voisi olla joku lapsi joka tahalteen ärsyttää koiraa.
Mä en millä uskaltanu mennä kattomaa kuka se on :D enkä uskalla sanoa mitään. Eka reaktio on vaa olla hiirenhiljaa. oon niin nössö!

Muoks lisäys: olin muuten koiran kaa just ennen tapahtumaa lenkillä.

Viimeksi muokattu:
Olisko joku lapsi asialla? Mä pistäisin koiran toiseen huoneeseen ja jos luukku vielä kolisee, niin reippaasti vaan huudat, että nyt loppui.

Mulla oli aiemmin naapurissa mummo, joka kävi huutelemassa postiluukusta koiralle. Eli saattaa olla myös joku seniili liikenteessä.

voi hitto mitä porukkaa. Se koirahan vaa suuttuu! siis meidän koira hermostuu pelkästä postista saati sitten kun tullaan kolisuttamaan..

Olisit vaan reilusti katsonu ovisilmästä...olis ainakin selvinny kuka siellä kolistelee.
Voisin kans kuvitella että mukulat asialla, mutta jos ei niin omistuista on kyllä.

Aikanaan mukulat meilläkin eräässä kerrostalokompleksissa kurkki toisten postiluukuista sisään,jos ei näkynyt liikettä koetti hankarilla sitten ovea aukoa, minä paukautin näitä kunnolla näpeille niin kehtasi erään lapsen äiti tulla huutamaan kuinka lapsen sormet on nyt kipeenä.
Ei muuten toista kertaa enään kurkkineet :D Tosin ei tuon lapsen äitikään enään tervehtinyt :D taisi isännöitsijältä tulla joku ukaasikin :D

Alkuperäinen kirjoittaja erhana sentään;24022051:
Aikanaan mukulat meilläkin eräässä kerrostalokompleksissa kurkki toisten postiluukuista sisään,jos ei näkynyt liikettä koetti hankarilla sitten ovea aukoa, minä paukautin näitä kunnolla näpeille niin kehtasi erään lapsen äiti tulla huutamaan kuinka lapsen sormet on nyt kipeenä.
Ei muuten toista kertaa enään kurkkineet :D Tosin ei tuon lapsen äitikään enään tervehtinyt :D taisi isännöitsijältä tulla joku ukaasikin :D

hahaha ihan oikein!

[QUOTE="vieras";24022067]Tökkää harjanvarrella luukusta. Kuulet huudosta onko mies,nainen, koira vai lapsi.[/QUOTE]

hahhaa :D emmä hitto vie uskalla :D pia tarttuu siihen. Mä oon niin säikky tämmösis :D voi ku oiski oikee sellanen miesnainen ja uskaltas

Yhteistyössä