Miten toimisit/tekisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos miehesi sanoisi käyvänsä kaupassa 18 aikaan illalla ja
tulisi takaisin seuraavana aamuna viiden aikaan hieman ottaneena?
Itse käskin miehen häipyä ja hän häipyi. Sanoin, että maanantaina sovitaan asiat niin, että mies häipyy lopullisesti.
Ei ainakaan vielä ole takasin tullut ja saa nähä tuleeko huomennakaan.
Tämmöistä ei ole tapahtunut kuin kerran aiemmin ja silloin annoin anteeksi, nyt en enää.

mä tiedän naisen joka on ottanut äijänsä kotiin jopa sen jälkeen kun mies on ollut muutaman kerran reissuillaan viikon, kerran lähti "vessaan" ja tuli takas 5 päivän päästä :headwall: aina reissun aikana vannoo että ei enää, mutta mies tulee kotiin pari kyyneltä ja taas rakastetaan. ole sinä viisaampi

Niin elikä tää vaan jatkuisi tää paska, jos taas antaisin anteeksi? Ei miehellä ollut selityksiä, ei kuulemma huvittanut olla kotona.
Miksi ei voinut suoraan sanoa lähtevänsä, miksi piti valehdella menevänsä kauppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Niin elikä tää vaan jatkuisi tää paska, jos taas antaisin anteeksi? Ei miehellä ollut selityksiä, ei kuulemma huvittanut olla kotona.
Miksi ei voinut suoraan sanoa lähtevänsä, miksi piti valehdella menevänsä kauppaan.

ainakin tuossa tapauksessa mies on huomannut että poissa saa olla, kyllä nainen ottaa takas ku vähän selittelee :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä selitykset kuuntelisin ja sitten vasta tekisin päätöksen. Varsinkin jos kokoonpanossa on lapsia mukana.

no en mä kattelis tollasta valehtelijaa pätkääkään.ajattelematon aasi,viina tärkeempää ku oma perhe.ulos vaa tollaset!!

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:

Onpa vastuuntuntoista käytöstä mieheltäsi.
Minä en tuollaista käytöstä sulattaisi, ei tuollaiseen "mieheen" voi luottaa.

Lapset olivat tosi pettyneitä, kun odottivat, että saavat kaupasta jotain ja sitten paska ei tullutkaan kotiin.
Ja tosiaan mies on aina saanut vapaasti mennä, joten en ymmärrä miksi piti salaa häipyä.
Kun varsin hyvin tietää, että jos ois sanonut menevänsä ottamaan baariin, niin ois voinut mennä.
Mutta mitkään baarit ei kyllä viiteen asti ole auki=/

Yhteistyössä