Miten toimit huutiksessa, jos huudat ja voitat monta kohdetta samalta myyjältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Mulla oli iso kasa vauvanvaatteita erikseen myynnissä.
Eräs ostaja laittoi kohteiden sulkeutumisien jälkeen postia, että on voittanut MONTA KOHDETTA, voiko postarit yhdistää ja paljonko ne on.
Laitoin sit viestiä, että ilman muuta voi yhdistää, mutta voisko hän katsoa ne kohteet mitkä on voittanut ja laittaa listan niistä mulle. Itsellä kun sulkeutui kerralla pari sivullista vaatteita, niin mahdoton lähtee niitä pläräämään mitä hän oli voittanut.
Meni pari päivää ja tuli viesti, että HÄN EI LÖYDÄ KAIKKIA KOHTEITA, voisinko minä katsoa ja laittaa hälle s-postiin... Etsin ja kahlasin sitten ne kohteet ja laitoin hälle listan ja linkit kohteisiin.
Meni taas pari päivää ja nyt laittoi viestin, että voisinko laskea paljonko ne on yhteensä ja laittaa postarit ja yhteissumman hänelle!! :laugh: :kieh: :laugh:

Itse ostajana siis kopsaan kohteiden otsikot ja laitan ne menemään myyjälle, mun mielestä helpoin niin.

Mulla on ollu aina niin et ostaja on ilmoittanut voittaaneensa ko kohteet ja tiedustellut postikuluja. Tosin mulla lukee kuvauksessa että pk:t on mainittu kohteessa ja vakioviestissä tulee tilinro + maininta siitä että jos haluaa yhdistää kuluja niin ottaa yhteyttä muuten voi maksaa tilille huutosumman ja kohteen pk:t

Juu siis TOKI yhdistän pk:t, ei siitä ollut kyse. Ekan kerran mun "uran" aikana (reilu 1000 kauppaa) ostaja ei ollut kyllä yhtään kartalla, että mitä hän on huutanut.
Ja TIETTY ilmoitan loppusumman ostajalle, kunhan ensin tiedän mitä hän on huutanut. =)

hilppa86 Nyt ei oo enää kuin kaks haalaria, mutta 68cm pino odottais kyllä, että saisin laitettua.. =)

ostaja on todennäköisesti huutanut paljon kohteita. mäkään en ole ihan varma, mitä mä oon nyt nettiputiikeista tilannut... :snotty: onhan mulla tilausvahvistukset, mutta näin tää on paljon jännempää, kun odottaa postiluukun kolahdusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:
Mie oon yrittäny vauvalle että huutiksesta vaatteita. Ajattelin sillä,että jos sulla vielä jtn on niin oisit laittanu linkkiä B)

Ok =)
Katoin sun profiilista, että odotat vauvaa :heart:
Myin just 62cm tyttövauvan vaatteet pois. Yks 62cm H&M:n pörröpuku on vielä huudossa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meneekö huutiksessa vauvojen vaatteet hyvin kaupaksi? Yritänyt itse myydä noita isompien eikä tunnu tällähetkellä kauppa käyvän...

Mulla oli 62cm tyttövauvan vaatteita joku 60-70 kohdetta, eikä kyllä montaa kpl jäänyt myymättä. Oisko 3..?
Eli hyvin käy kauppa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Juu siis TOKI yhdistän pk:t, ei siitä ollut kyse. Ekan kerran mun "uran" aikana (reilu 1000 kauppaa) ostaja ei ollut kyllä yhtään kartalla, että mitä hän on huutanut.
Ja TIETTY ilmoitan loppusumman ostajalle, kunhan ensin tiedän mitä hän on huutanut. =)

Juu ei oo mullekaan noin käyny, mut aatelin et osittain siksi kun olen maininnut että yhdistän JOS ostaja niin haluaa ja ilmoittaa siitä mulle.

Yhteistyössä