K
kunhan pohdiskelen
Vieras
Mietin yhtä puolituttua, joka teki tuossa loppukesästä raskaudenkeskeytyksen rv 18 kun vauva olisi ollut jotenkin vammainen. Nyt heillä jo uusi yritys käynnissä.
Jäin ihmettelemään että miten on voinut noin äkkiä toipua lapsen menettämisestä? Itsellä takana yksi km alkukesästä, ja vieläkin se monesti painaa mieltä ja tuntuu tosi pahalta.
Heilläkin neljä lasta ennestään, mietin vain että varmasti keskeyttää uudenkin raskauden (jos vielä raskaaksi ylipäätään tulee) jos ei kerran tuokaan edellinen kelvannut.
Itsellä todella paha mieli tuosta km:sta, tuntuu että jos nyt raskaaksi tulisin, en voisi keskeytystä harkitakaan. :/
Jäin ihmettelemään että miten on voinut noin äkkiä toipua lapsen menettämisestä? Itsellä takana yksi km alkukesästä, ja vieläkin se monesti painaa mieltä ja tuntuu tosi pahalta.
Heilläkin neljä lasta ennestään, mietin vain että varmasti keskeyttää uudenkin raskauden (jos vielä raskaaksi ylipäätään tulee) jos ei kerran tuokaan edellinen kelvannut.
Itsellä todella paha mieli tuosta km:sta, tuntuu että jos nyt raskaaksi tulisin, en voisi keskeytystä harkitakaan. :/