Miten tomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
Tilanne on hiukan kiusallinen. En enää tiedä miten toimia. Kyseessä on lapsemme kummit. Yhteydenpito tapahtuu vain minun tai mieheni kautta. Siis todellakin vain meidän kautta. Jos me emme soita he eivät soita ja kysy lapsen kuulumisia. Jos me emme kutsu heitä meille niin he eivät meitä heille kutsu. Ja sitten suuttuvat jos emme heitä meille kutsu vähintään kerran kahdessa kuukaudessa. Tämä tulee ilmi kun tulevat, sanovat, että pääsihän teille kylään. Ehdotin kerran, että olisi varmaan lapsellekin kivaa käydä joskus kummien luona niin kukaan ei vastannut mitään. Huomasin kummitädin ilmeen olevan vaikea. Jouluna mieheni soitti kummisedälle ja sanoi, että tulee tuomaan heidän joululahjansa. Tähän kummisetä totesi, että he voisivat tullakin meille kun eivät muuten kummilastaan näe. Siis vain meille, ei heille koskaan. Miten toimisitte tässä tilanteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
kysele jotenkii varovasti onko joku syy etteivät halluu vieraita kotiinsa? Luulevatko ett lapsi hajottaa kaiken vai onks seilä liian huonoo/hienoo ?

Heillä on 2 omaa lasta, täystuhoja. Olen saanut sen käsityksen, että kummitäti ei pidä vieraista mutta tykkää itse olla vieraana.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Jos niillä on kämppä pommin jäljiltä, eivätkä kehtaa päästää ketään sisään...? Tämä ei kyllä selitä sitä, etteivät yhteyttä ota... :/

Olisi kyllä kiva tietää todellinen syy. Silloin kun minä olin raskaana oli selitys että he tulevat meille jotta mun ei tarvitse poistua ison mahan kanssa kotoa. Ja kun heille tuli vauva niin he halusivat saada vaihtelua jatkuvan kotonaolemiseen. Eikä kyseessä ollut sellainen että olisivat todellakin ajatelleet että en olisi jaksanut lähteä.

Yhteistyössä