Miten tulkitset tätä miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppiä tarvisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppiä tarvisi

Vieras
Vaikea tilanne..... Ihastuin erääseen mieheen n. vuosi sitten, samoin mies minuun. Molemmat oltiin varattuja. "Juttu" päättyi ennen kuin alkoikaan kunnolla, ehdittiin tutustua toisiimme n.3 kk ajan. "Juttu" päättyi kuitenkin niin ettei ollut kummankaan meidän päätös ja kumpikaan ei halunnut jotun päättymistä haluttu. Kärvistelin sydänsuruissani 7 kk ajan, ajattelin miestä ihan päivittäin..jne..en kuitenkaan uskaltanut ottaa häneen yhteyttä. Ajattilin että mies olisi ottanut minuun yhteyttä jos olisi halunnut vielä kuulla minusta.

Kuitenkin n.7 kk jälkeen hän otti yhteyttä ja kertoi että on päivittäin ajatellut minua ja ei pysty unohtamaan jne..ettei itse uskaltanut ottaa yhteyttä tilanteistamme johtuen. Aivan samanlailla olin itse ajatellut... yrittänyt vain unohtaa! En kuitenkaan kertonut tätä miehelle vaan olin loukkaantunut ja ilmoitin että jos olisi halunnut kuulla minusta niin olisi ottanut yhteyttä. Kuitenkin viikko viestien jälkeen hellyin ja laitoin hänelle että olen ajatellut samoin jne... sovittiin että pidetään yhteyttä jatkossa. Mitään jatkoa ei sitten tullukkaan..muutaman viestin laitoin ja hän ei vastannut mitään... en ymmärrä!!! Mitä ihmette miehen päässä liikkuu???

Alkuperäinen kirjoittaja jelppiä tarvisi;28544029:
Kärvistelin sydänsuruissani 7 kk ajan, ajattelin miestä ihan päivittäin..jne..en kuitenkaan uskaltanut ottaa häneen yhteyttä. Ajattilin että mies olisi ottanut minuun yhteyttä jos olisi halunnut vielä kuulla minusta

Kuitenkin n.7 kk jälkeen hän otti yhteyttä ja kertoi että on päivittäin ajatellut minua ja ei pysty unohtamaan jne..ettei itse uskaltanut ottaa yhteyttä tilanteistamme johtuen. Aivan samanlailla olin itse ajatellut... yrittänyt vain unohtaa! En kuitenkaan kertonut tätä miehelle vaan olin loukkaantunut ja ilmoitin että jos olisi halunnut kuulla minusta niin olisi ottanut yhteyttä.

Mitä ajattelet, kun luet nuo boldatut kohdat?

Ymmärrän kyllä pointtisi.... Itse en uskaltanut ja ei ilmeisesti hänkään. Luulin että nyt kun yhteys saatiin taas auki niin voisimme viestejä laitella, tää mies kirjoitti että haluaa kuulla musta jatkossa ja nytkun yhteys on taas auki niin uskaltaakin... sitten ei kuitenkaan vatannutkaan enää mitään :(

Tuntuu kuin taas jäin tyhjän päälle miettimään eikö mies enää haluakkaan kuulla mitään? Suututinko hänet? Nytkö taas pitää unohtaa...

No, mieshän kertoi ikävöineensä sinua, miksi et vastannut rehellisesti että olet itsekin ikävöinyt häntä. Silloin se yhteys olisi auennut.
Itse olisin tilanteessa ollut tosi iloinen ja antanut myös miehen ymmärtää sen.

Olinkin tilanteesta tosi iloinen... muutama viesti siinä silloin vaihdettiinkin. Selvitettiin vähän mitä silloin 7kk sitten tapahtui kun koko juttu loppui kuin seinään. Tosin kyllä laitoin viestin että olisi laittanut kyllä viestiä jos olisi haluunut kuulla minusta. Oikeasti ajattelin koko 7kk ajan niin... :( Olin kyllä oikeasti ihan pilvilinnoissa, ajattelin että kuulen hänestä parin päivän siään uusiksi..en kuullut ja laitoin itse viestiä...saatiin siinä sovittua että voitaisiin jatkossa viestitellä jne... mutta sitten kaikki taas loppui kuin seinään :( Tunnen itseni ihan tyhmäksi... laitoin 3 viestiä ilman vastausta... tuli huijattu olo.

Alkuperäinen kirjoittaja jelppiä tarvisi;28544103:
:( Tunnen itseni ihan tyhmäksi... laitoin 3 viestiä ilman vastausta... tuli huijattu olo.

Liittyykö tuo huijattu olo mitenkään siihen, että olette ilmeisestikin yhä molemmat nk. "varattuja", vaikka tuo onkin tässä yhteydessä ilmeisesti laitettava lainausmerkkeihin?

Jospa lopettaisit sen viestimisen ja soittaisit ja kysyisit suoraan mikä on homman nimi.Viesteistä ei aina osaa toista lukea,ainakaan oikein ja sitten tulee väärikäsityksiä. Itselleni kävi näin ja nyt tilanne onkin mutkaisempi muttei täysin menetetty mutta hankalampi se nyt on.

Hmmm... tunnen itseni on niin tyrkyksi kun niitä viestejä laitoin ilman vastauksia että soittaminen olisi jo häiriköintiä??? Taas olen samassa tilanteessa.. haluisin kuulla tästä miehestä mutta jos hän ei enää eds vastaa niin kait nyt peli sitten on menetetty kokonaan? Huijattu olo tuli siitä kun mies kertoi että haluaa kuulla musta jatkossa ja sitten kun laitan viestiä niin ei kiinnosta edes sen vertaa että viitsisi vastata :/

Joko säs soitat ja selvität tai siotten pyyhit sen kokonaan lopullisesti elämästäs vaikka tekis kuinka pahaa ja jatkat elämääs surkuttelematta tätä episodia!

Kait se sitten oli tässä.... itselläni "ylpeys" ei anna periksi lähteä soittelemaan perään... ja jos toinen ei kerta vastaa viesteihin niin eipä paljoa jää vaihtoehtoja enää kun antaa asian olla :(

Kyllä mä sun tianteessa vielä laittaisin yhden viestin ja pyytäisin, että mies ilmoittaa, jos ei haluakaan olla yhteyksissä. Jos senkään jälkeen ei kuuluisi mitään, tilanne olisi aika selvä.

Vähän sen tyylisen laitoin aiemmin kun ei mitään kuulunutkaan..." että ilmeiseti et halua kuulla musta enään ja olisin tahtonut tutustua paremmin jne..." eipä tuo siihenkään mitään vastannut. Tosin viikko pari tuon jälkeen laitoin kivan keveen viestin niin siihen sain vastauksen, mutta sitten ei taaskaan vastannut. Pari päivää sitten laitoin ihan vaan mites menee viestin..ei vastausta... joo-o...

Vaikea tilanne..... Ihastuin erääseen mieheen n. vuosi sitten, samoin mies minuun. Molemmat oltiin varattuja. "Juttu" päättyi ennen kuin alkoikaan kunnolla, ehdittiin tutustua toisiimme n.3 kk ajan. "Juttu" päättyi kuitenkin niin ettei ollut kummankaan meidän päätös ja kumpikaan ei halunnut jotun päättymistä haluttu. Kärvistelin sydänsuruissani 7 kk ajan, ajattelin miestä ihan päivittäin..jne..en kuitenkaan uskaltanut ottaa häneen yhteyttä.

En kuitenkaan kertonut tätä miehelle vaan olin loukkaantunut ja ilmoitin että jos olisi halunnut kuulla minusta niin olisi ottanut yhteyttä. Kuitenkin viikko viestien jälkeen hellyin ja laitoin hänelle että olen ajatellut samoin jne... sovittiin että pidetään yhteyttä jatkossa. Mitään jatkoa ei sitten tullukkaan..muutaman viestin laitoin ja hän ei vastannut mitään... en ymmärrä!!! Mitä ihmette miehen päässä liikkuu???

Enemmän miehenä ihmettelen mitä sinun päässäsi liikkuu.
Mies ehkä tullut onneksi järkiinsä eikä halua psychobitchiä tavailla.

Tilanne on tosi vaikea, katsoo asiaa miltä kantilta vain. Tiedän että molemmat ovat taistelleet näitä tunteita vastaan järjellä. Lähinnä mietityttää miksi mies otti yhteyttä pitkän tauon jälkeen ja sitten kuitenkin " lyö luukut kiinni"

Alkuperäinen kirjoittaja jelppiä tarvisi;28545592:
Tilanne on tosi vaikea, katsoo asiaa miltä kantilta vain. Tiedän että molemmat ovat taistelleet näitä tunteita vastaan järjellä. Lähinnä mietityttää miksi mies otti yhteyttä pitkän tauon jälkeen ja sitten kuitenkin " lyö luukut kiinni"

Oliskohan jostain syystä tunteet noussu pintaan ja sit kuitenkin se järki pistää edelleen vastaan.

Kait se niinkin voi olla :( Harmittaa vaan niin paljon kun just pääsen edes vähän jaloilleni asian suhteen niin taas meni matto jalkojen alta. Ehkä en vaan osannut suhtautua uusiin viesteihin oikein ja pilasin sillä kaiken... mutta siltikin olisi voinut vastata jotakin :/

Yhteistyössä