Miten tuntuu niin jotenkin käsittämättömältä, että reilun kolmen viikon .....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulua

Vieras
päästä ovat jo joulunpyhät?

Kun ei ole lunta vielä maassa, niin joulu tuntuu niin kaukaiselta jutulta.

Tuntuu, että joulun aika taas koittikin yllättävän äkkiä.

Hetki sittenhän oli vasta heinäkuu ja nyt ollaan jo joulun kynnyksellä.

Toisaalta joulusta kun mennään ylitse, niin alkaa jo odottamaan kevättä ja kesää.

hyvä vaan et aika kuluu nopsaan ja joulu pian ohio,ahdistaa! mitään muuta en oota kun et aika kuluis nopeesti ,edes kesään.mua ei joulu kinnosta muutenkaan saatika tänä vuonna.töihin olen jo ilmoittautunut niin saa olla ees siellä.

Mä en käsitä miks ihmiset odottaa lunta ja pakkasta. Onhan se lumi joo pari päivää nättiä mutta sitten on kylmää, saatanallisen liukasta ja pitää tehdä lumitöitä. Ja onko ne samoja ihmisiä jotka odottaa pakkasia mutta kitosee sit kuitenkin isoista sähkölaskuista kun lämmittämiseen menee enemmän energiaa?

• Tykkää
Reactions: Kumipuu
ihmettelee ihan samaa...joulu tulossa, mutta fiilis hukassa. Mä kyllä nautin parista viime talvesta :)
Suomessa parasta on juuri tuo vuodenaikojen vaihtelu...ulkoillaan ja paljon! sekä kesällä ja talvella...ei odoteta seuraavaa kuukautta vaan nautitaan tästä hetkestä :) ...nyt nautittu kuraleikeistä oikein "koko rahan edestä".
Mutta nyt kyllä odotetaan kyllä valkeaa joulua ja hiihtokelejä :)

Periaattees valkea joulu on kyllä paras. Mut sit toisaalta en jaksas sitä kunnon talveekaan paria kuukautta pitempään. Jotenkin henkisesti on vasta alkamas valmistautuu syksyyn.

Mä rakastan pakkasta ja lunta! Minusta on ihanaa kolata lunta, tehdä lapsille liukumäki omaan pihaan, rakentaa lumiukkoja ym, käydä luistelemassa, hiihtämässä ymym... ja oli pakkasta kuinka paljon tahansa niin ulkona mennään ainakin käymään. Kovalla tuulella ja tuiskulla saatetaan pysyä sisällä, mutta ollaan sellaisellakin kelillä ulkoiltu, vähemmän aikaa tosin.
Ja ei, minä en valita isoista sähkölaskuistakaan.
Valitan tällaisesta loskapaska kelistä kun on niin paskamaista ulkoilla, kun ei oikein mitään voi ulkona tehdä, kun vaatteet kastuu ja laittaako toppavaatteet lapsille vai välikauden vaatteet kurahousuilla, kumpparit on liukkaat, toppakengät kastuu.....

Huoh... tulispa kunnon talvi äkkiä!!