Miten tuo poika voi olla noin nenäkäs!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermostunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermostunut äiti

Vieras
4-vuotias poikani on todella nenäkäs, hävytön ja huonosti kasvatettu! Se on päiväkodin vika, kun tuo poika on noin huonosti kasvatettu! Jouduimme laittamaan mieheni kanssa pojan päiväkotiin hänen ollessaan 9kk ikäinen kun hän sai pikkusiskon ja minun aikani meni vauvan hoitamiseen. Lisäksi tuo poika oli paljon isovanhempien luona ja he hemmottelivat pojan pilalle. Kerrankin poikaa miehen vanhempien luota hakiessa hän istui keskellä keittiön lattiaa ja söi hyvällä halulla suklaalevyä, joka oli isompi kuin poika itse. Lisäksi miehen äiti syötti pojalle lusikasta jäätelöä, kermaa ja mansikkajäätelöä, vaikka poika oli vasta sen 9kk vanha silloin.

Nykyään poika on hirveän itsekäs, koska hän ei huomio lainkaan toisia ihmisiä, elää vain omassa pikku maailmassaan. Hän on myös erittäin nenäkäs ja röyhkeä. Esimerkiksi eilen pojan katsoessa televisiota olohuoneessa minä menin sinne ja sanoin pojalle, että "Nyt sinä menet nukkumaan". Poika vain toisti kaikuna, että "Nyt sinä menet nukkumaan" ja jatkoi television katsomista. Kun minä menin sammuttamaan televisiota, niin poika ryntäsi paikalle ja yritti laittaa television päälle. Kun minä tartuin poikaa hiuksista ja tukistin häntä, niin pojan onnistui tarttua minun hiuksiini ja teki saman minulle. Sitten kun minä löin poikaa avokämmenellä kasvoihin, niin poika läimäytti minua nyrkillä jalkaan. Silloin minä tietenkin annoin pojalle erittäin ankaran selkäsaunan, mutta poika ei osoittanut elettäkään osoittaakseen katumusta, vaikka olen piiskannut poikaa monta kertaa saadakseni hänet pyytämään anteeksi sopimatonta käytöstään.

Lääkärien mukaan pojalla on joku lapsuusiän autismi, mutta se on valetta, koska hän on vain ilkeä, huonosti kasvatettu ja nenäkäs pikku paskiainen!

Mikä sun diagnoosi on? Etkö tosissaan saa apua? Vai etkö halua?

Minulla ei todellakaan ole mitään diagnoosia, koska minä olen täysin terve, ellei tuo poika sitten aja minua hulluuteen, sillä niin nenäkäs ja ilkeä hän on! Ei hän muuta kuin toistelee muilta kuulemiaan sanoja ja lauseita reagoimatta niihin mitenkään ja tekee juuri niin kuin itse haluaa! Nytkin poika kiukuttelee eteisessä, kun mieheni antaa hänelle piiskaa, kun hän meinasi karata ulos pelkkä pyjamapaita päällä!

Minulla ei todellakaan ole mitään diagnoosia, koska minä olen täysin terve, ellei tuo poika sitten aja minua hulluuteen, sillä niin nenäkäs ja ilkeä hän on! Ei hän muuta kuin toistelee muilta kuulemiaan sanoja ja lauseita reagoimatta niihin mitenkään ja tekee juuri niin kuin itse haluaa! Nytkin poika kiukuttelee eteisessä, kun mieheni antaa hänelle piiskaa, kun hän meinasi karata ulos pelkkä pyjamapaita päällä!

Mites ne lukemattomat muut "lapsesi"? Esim. se 12-vuotias?
Kuuletko ääniä pääsi sisällä?

Yhteistyössä