Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Tajuskohan kukaan mitä tarkoitan.Minulla näkyy tuossa ylärivillä kaikki sivut,jolla olen googlella käynyt(Ei mitään salaisuuksia)mutta olis hyvä jos sitä sais välillä tyhjennettyä.Onnistuuko millään?
Nimim :Tumpelo
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Tajuskohan kukaan mitä tarkoitan.Minulla näkyy tuossa ylärivillä kaikki sivut,jolla olen googlella käynyt(Ei mitään salaisuuksia)mutta olis hyvä jos sitä sais välillä tyhjennettyä.Onnistuuko millään?
Nimim :Tumpelo
työkalut, internetasetukset ja sieltä lomakkeiden tyhjennys
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:löytyy siis sieltä sisältöön liittymistä ja lomakkeiden täydennyksestä
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Anteeksi, mutta laitatko "blondi"ohjeet minulle :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Anteeksi, mutta laitatko "blondi"ohjeet minulle :ashamed: :ashamed: :ashamed:
no menet sinne työkalut-kohtaan ja klikkaat sitä,sitten sieltä internet asetukset-klikkaat sitä ja sileltä sitten se poista väliaikaiset tiedostot ym....
ei sitä nyt sen selvemmin voi selittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Anteeksi, mutta laitatko "blondi"ohjeet minulle :ashamed: :ashamed: :ashamed:
no menet sinne työkalut-kohtaan ja klikkaat sitä,sitten sieltä internet asetukset-klikkaat sitä ja sileltä sitten se poista väliaikaiset tiedostot ym....
Mulla ne ei poistu tuota kautta ja tähän mennessä ne on ja pysyy enkä ole niitä saanut poistettua.
:/
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Anteeksi, mutta laitatko "blondi"ohjeet minulle :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mulla ne ei poistu tuota kautta ja tähän mennessä ne on ja pysyy enkä ole niitä saanut poistettua.
:/