Miten ujo nainen saa miesseuraa netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mia-

Vieras
Miten tällainen ujo tyttö saisi seksiseuraa (kenties myöhemmin muutakin) miehestä? Haluaisin edes eroottista läheisyyttä mukavan miehen kanssa silloin tällöin, kun kuolen yksinäisyyteen. Minulla ei ole kokemusta miehistä, ja toivoisin että mukava mies opettaisi minulle kaiken seksistä ja pitäisi muutenkin lähellä ja hyvänä.
Olen hiljainen ja ujo, en mikään missi, mutta ihan kivannäköinen nuori nainen. Kärsin yksinäisyydestä ja miehen läheisyyden ja seksinkin puutteesta. Ravintoloihin en mene ja muualla ei miehiä tapaa. Haaveilen seksistä, saman peiton alla kainalossa olosta ja suutelusta mukavan miehen kanssa joka pitäisi hyvänä ja hyväksyisi.

Älä tyydy pelkkään seksisuhteeseen, kun sä voit saada kaiken samassa. Kerro vain rehellisesti itsestäsi ja mainitse että haluat upean miehen, ja saat monta vastausta, niistä karsit huonot pois ja otat hyvän miehen, parhaan niistä!

En ole vain varma kelpaanko, ja siksi olen epävarma. Jos olen kuitenkin ruma, vaikka peilistä näytän yleensä ihan kivalta. En tiedä mitä miehen kanssa puhun tai teen, ja kuitenkin haaveilen koko ajan kiihkeästä seksistä mukavan ymmärtävän miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mia-:
En ole vain varma kelpaanko, ja siksi olen epävarma. Jos olen kuitenkin ruma, vaikka peilistä näytän yleensä ihan kivalta. En tiedä mitä miehen kanssa puhun tai teen, ja kuitenkin haaveilen koko ajan kiihkeästä seksistä mukavan ymmärtävän miehen kanssa.

Sä olet vaan epävarma koska olet yksin ja yksinäinen. Se on normaalia. Mutta älä paljasta sitä miehelle, vaan muista että sä olet upea nainen ja anna upean miehen hurmata sinut, siis todella hurmata, niin saat nauttia upeasta seksistä! Huonoon mieheen ja (seksi)suhteeseen ei ikinä kannata suostua ja tyytyä. Upeita miehiä on, mutta vapaana vain harva, joten etsinnässä kannattaa olla tarkka ja huolellinen, se vie enemmän aikaa, mutta vaivannäkösi palkitaan!

Etsitkö nuorekasta miesseuraa rahasta?Tässä on vastaus huutoosi! 26v hyvällä varustuksella, komea, lihaksikas ja herrasmiesmainen kundi. Hoidan rahasta hommani, nautintosi on tärkeintä. Jos tarvitset seuraakin ilman seksiä, onnistuu. Toimin etelä-suomessa. Hinnat neuvoteltavissa.

Ole yhteydessä: panomiesx@gmail.com

Yhteistyössä